Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Внесення змін до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 24.05.16 р. №261
|
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
|
Від 20.09.16 р. №433
м. Фастів
|
«Внесення змін до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради “Про затвердження
Порядку визначення вартості та надання платних
послуг закладами культури, підпорядкованих
відділу культури і туризму виконавчого комітету
Фастівської міської ради
(КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”,
КЗ ФМР “Фастівський державний краєзнавчий музей”,
КЗ ФМР “Фастівська міська бібліотека”),
Переліку платних послуг та Прейскуранту цін”
від 24.05.16 р. №261».
Розглянувши зверенення начальника відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради, відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України “Про культуру”, Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2011 № 1271 “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності, затвердженого наказом Міністерства культури України, Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 № 1004/1113/1556, керуючись пп. 1 п. а ст. 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
1. Внести зміни до прейскуранту цін на платні послуги, що надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури” (додаток 1).
2. Після закінчення бюджетного періоду відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради надавати виконавчому комітету Фастівської міської ради звіт про обсяги коштів, отриманих за надання платних послуг закладами культури.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Давиденко О. П.
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
від “20” вересня 2016 р. № 433
Прейскурант цін на платні послуги, що надаються
КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”
№
п/п
|
Назва послуги
|
Період
|
Ціна
(грн)
|
1.
|
Вхідна плата за перегляд вистав, новорічних ранків для дітей, концертів художньої самодіяльнсті колективів Палацу культури
|
-
|
30,00
|
2.
|
Навчання в студії зразкового театру-студії "Дзвіночок"
|
1 місяць
|
170,00
|
3.
|
Навчання в студії всебічного розвитку дитини “Пізнайко”
|
1 місяць
|
200,00
|
4.
|
Навчання в студії спотривного танцю “Ритм”
|
1 місяць
|
200,00
|
5.
|
Навчання в студії народного ансамблю бального танцю"Діана"
|
1 місяць
|
250,00
|
6.
|
Навчання в студії зразкового ансамблю бального танцю "Троянда"
|
1 місяць
|
250,00
|
7.
|
Навчання в студії зразкового вокально-хореографічного ансамблю "Калиновий віночок"
|
1 місяць
|
250,00
|
8.
|
Навчання в студії народного шоу-балету "Сатос"
|
1 місяць
|
250,00
|
9.
|
Навчання в студії зразкового ансамблю народного танцю "Унавушка"
|
1 місяць
|
250,00
|
10.
|
Навчання в студії сучасного танцю “DFL”
|
1 місяць
|
250,00
|
11.
|
Навчання в студії сучасного та бального танцю
|
1 місяць
|
250,00
|
12.
|
Навчання в студії спортивно-бального танцю "Олімп"
|
1 місяць
|
250,00
|
13.
|
Навчання в студії образотворчого мистецтва
|
1 місяць
|
250,00
|
14.
|
Навчання в студії східного танцю "Бахіра"
Дорослі
Діти
|
1 місяць
1 місяць
|
300,00
250,00
|
15.
|
Навчання в студії розвиваючої англійської мови для дошкільнят “Teddy”
|
1 місяць
|
280,00
|
16.
|
Навчання в студії всебічного розвитку дитини “Гармонія”
|
1 місяць
|
280,00
|
17.
|
Навчання в студії естрадного та народного співу “Лілея”
|
1 місяць
|
300,00
|
18.
|
Навчання в студії для дорослих “Фітнес-денс”
|
1 місяць
|
300,00
|
19.
|
Навчання в студії для дорослих “Латина для жінок”
|
1 місяць
|
300,00
|
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
від “20” вересня 2016 р. № 433
Калькуляція
кошторисної вартості цін на платні послуги, що надаються
КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”
- Вхідна плата за перегляд вистав, новорічних ранків для дітей, концертів художньої самодіяльнсті колективів Палацу культури – 30 грн.
№ п/п
|
Стаття витрат
|
Сума
|
1.
|
Господарські витрати:
|
30,00 грн.
|
|
- Витрати на капітальні вкладення у розмірі 10% від вартості наданих послуг
|
3,00 грн.
|
|
- Відшкодування послуг вивозу сміття, витрати на придбання миючих засобів, прибирання кімнат та коридорів, та інші не профінансовані статті витрат.
|
27,00 грн.
|
|
Всього:
|
30,00 грн.
|
2. Навчання в студії зразкового театру-студії “Дзвіночок” – 170 грн.
№ п/п
|
Стаття витрат
|
Сума
|
1.
|
Заробітна плата згідно трудового договору складає 50%:
|
85,00 грн.
|
|
Заробітна плата викладача складає: 170,00грн х 50% = 85,00 грн., з них сплачуємо податки :
1) прибутковий податок 18% - 85,00 грн. х 18% = 15,30 грн.,
2) військовий збір 1,5% - 85,00 грн. х 1,5% = 1,28 грн.,
3) зарплата на руки складає 85,00 грн. – 15,30 грн. – 1,28 грн. = 68,42 грн.
|
|
2.
|
Нарахування на заробітну плату 22% (сплачує заклад):
|
18,70 грн.
|
|
Податок до пенсійного фонду в розмірі 22% за працівника сплачуємо з інших 85,00 грн.: 85,00 грн. х 22% = 18,70 грн.
|
|
3.
|
Інші господарські витрати:
|
66,30 грн.
|
|
- Витрати на капітальні вкладення у розмірі 10% від вартості наданих послуг
|
17,00 грн.
|
|
- Відшкодування послуг вивозу сміття, витрати на придбання миючих засобів, прибирання кімнат та коридорів, та інші не профінансовані статті витрат.
|
49,30 грн.
|
|
Всього:
|
170,00 грн.
|
3. Заняття в студії всебічного розвитку дитини “Пізнайко” та спотривного танцю
“Ритм” – 200 грн.
№ п/п
|
Стаття витрат
|
Сума
|
1.
|
Заробітна плата згідно трудового договору складає 50%:
|
100,00 грн.
|
|
Заробітна плата викладача складає: 200,00грн х 50% = 100,00 грн., з них сплачуємо податки :
1) прибутковий податок 18% - 100,00 грн. х 18% = 18,00 грн.,
2) військовий збір 1,5% - 100,00 грн. х 1,5% = 1,50 грн.,
3) зарплата на руки складає 100,00 грн. – 18,00 грн. – 1,50 грн. = 80,50 грн.
|
|
2.
|
Нарахування на заробітну плату 22% (сплачує заклад):
|
22,00 грн.
|
|
Податок до пенсійного фонду в розмірі 22% за працівника сплачуємо з інших 100,00 грн.: 100,00 грн. х 22% = 22,00 грн.
|
|
3.
|
Інші господарські витрати:
|
78,00 грн.
|
|
- Витрати на капітальні вкладення у розмірі 10% від вартості наданих послуг
|
20,00 грн.
|
|
- Відшкодування послуг вивозу сміття, витрати на придбання миючих засобів, прибирання кімнат та коридорів, та інші не профінансовані статті витрат.
|
58,00 грн.
|
|
Всього:
|
200,00 грн.
|
4. Навчання в студіях: народного ансамблю бального танцю"Діана", зразкового
ансамблю бального танцю "Троянда", зразкового вокально-хореографічного
ансамблю "Калиновий віночок", народного шоу-балету "Сатос", зразкового
ансамблю народного танцю "Унавушка", сучасного танцю “DFL”, сучасного та
бального танцю, спортивно-бального танцю "Олімп", східного танцю "Бахіра"
(діти), образотворчого мистецтва – 250 грн.
№ п/п
|
Стаття витрат
|
Сума
|
1.
|
Заробітна плата згідно трудового договору складає 50%:
|
125,00 грн.
|
|
Заробітна плата викладача складає: 250,00грн х 50% = 125,00 грн., з них сплачуємо податки :
1) прибутковий податок 18% - 125,00 грн. х 18% = 22,50 грн.,
2) військовий збір 1,5% - 125,00 грн. х 1,5% = 1,88 грн.,
3) зарплата на руки складає 125,00 грн. – 22,50 грн. – 1,88 грн. = 100,62грн.
|
|
2.
|
Нарахування на заробітну плату 22% (сплачує заклад):
|
27,50 грн.
|
|
Податок до пенсійного фонду в розмірі 22% за працівника сплачуємо з інших 125,00 грн.: 125,00 грн. х 22% = 27,50 грн.
|
|
3.
|
Інші господарські витрати:
|
97,50 грн.
|
|
- Витрати на капітальні вкладення у розмірі 10% від вартості наданих послуг
|
25,00 грн.
|
|
- Відшкодування послуг вивозу сміття, витрати на придбання миючих засобів, прибирання кімнат та коридорів, та інші не профінансовані статті витрат.
|
72,50 грн.
|
|
Всього:
|
250,00 грн.
|
5. Навчання в студії розвиваючої англійської мови для дошкільнят “Teddy” та студії
всебічного розвитку “Гармонія” – 280 грн.
№ п/п
|
Стаття витрат
|
Сума
|
1.
|
Заробітна плата згідно трудового договору складає 50%:
|
140,00 грн.
|
|
Заробітна плата викладача складає: 280,00грн х 50% = 140,00 грн., з них сплачуємо податки :
1) прибутковий податок 18% - 140,00 грн. х 18% = 25,20 грн.,
2) військовий збір 1,5% - 140,00 грн. х 1,5% = 2,10 грн.,
3) зарплата на руки складає 140,00 грн. – 25,20 грн. – 2,10 грн. = 112,70 грн.
|
|
2.
|
Нарахування на заробітну плату 22% (сплачує заклад):
|
30,80 грн.
|
|
Податок до пенсійного фонду в розмірі 22% за працівника сплачуємо з інших 115,00 грн.: 140,00 грн. х 22% = 30,80 грн.
|
|
3.
|
Інші господарські витрати:
|
89,70 грн.
|
|
- Витрати на капітальні вкладення у розмірі 10% від вартості наданих послуг
|
28,00 грн.
|
|
- Відшкодування послуг вивозу сміття, витрати на придбання миючих засобів, прибирання кімнат та коридорів, та інші не профінансовані статті витрат.
|
81,20 грн.
|
|
Всього:
|
280,00 грн.
|
6. Заняття в студіях естрадного та народного співу “Лілея”, східного танцю "Бахіра"
(дорослі), “Фітнес-денс” (дорослі), хобі-клас “Латина для жінок” – 300,00 грн.
№ п/п
|
Стаття витрат
|
Сума
|
1.
|
Заробітна плата згідно трудового договору складає 50%:
|
150,00 грн.
|
|
Заробітна плата викладача складає: 300,00грн х 50% = 150,00 грн., з них сплачуємо податки :
1) прибутковий податок 18% - 150,00 грн. х 18% = 27,00 грн.,
2) військовий збір 1,5% - 150,00 грн. х 1,5% = 2,25 грн.,
3) зарплата на руки складає 150,00 грн. – 27,00 грн. – 2,25 грн. = 120,75 грн.
|
|
2.
|
Нарахування на заробітну плату 22% (сплачує заклад):
|
33,00 грн.
|
|
Податок до пенсійного фонду в розмірі 22% за працівника сплачуємо з інших 150,00 грн.: 150,00 грн. х 22% = 33,00 грн
|
|
3.
|
Інші господарські витрати:
|
117,00 грн.
|
|
- Витрати на капітальні вкладення у розмірі 10% від вартості наданих послуг
|
30,00 грн.
|
|
- Відшкодування послуг вивозу сміття, витрати на придбання миючих засобів, прибирання кімнат та коридорів, та інші не профінансовані статті витрат.
|
87,00 грн.
|
|
Всього:
|
300,00 грн.
|
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська
Головний бухгалтер централізованої
бухгалтерії відділу культури і туризму М. С. Каплюченко
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Внесення змін до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, підпорядкованих відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”, КЗ ФМР “Фастівський державний краєзнавчий музей”, КЗ ФМР “Фастівська міська бібліотека”), Переліку платних послуг та Прейскуранту цін” від 24.05.16 р. №261».
Даний аналіз регуляторного впливу розроблений відділом культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради на виконання та дотримання вимог Законів України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, “Про культуру”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2011 № 1271 “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, наказу Міністерства культури України, Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку й торгівлі України від 01.12.2015 № 1004/1113/1556 “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”.
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання
Проблема полягає в необхідності затвердження змін до прейскуранту цін на платні послуги, що надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”.
Тарифи на платні послуги, які включено у проект рішення розраховані на підставі поданих адміністрацією Палацу культури пропозицій та розрахунків, зроблених централізованою бухгалтерією відділу культури і туризму.
Проектом рішення встановлюються економічно обґрунтовані цни на платні послуги, які розраховані згідно з чинним законодавством України з питань ціноутворення, порядком надання та переліком платних послуг згідно нормативних документів галузі “Культура”.
Ціни, які включено у проект рішення розраховані виходячи з витрат КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”, який надає послуги відповідно до виду діяльності, затвердженого у Статуті.
Вказану проблему не можливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів, тому що відповідно до діючого законодавства дані питання затверджуються виконавчим комітетом міської ради.
2. Цілі регулювання
Основні цілі державного регулювання:
- установлення економічно обґрунтованих цін на платні послуги, які надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”;
- реалізація владних повноважень, наданих Законом України “Про місцеве смоврядування в Україні”;
- раціональне використання бюджетних коштів;
- отримання власних надходжень, як передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.2011 № 1271 “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, наказу Міністерства культури України, Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку й торгівлі України від 01.12.2015 № 1004/1113/1556 “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, до спеціальних рахунків закладів культури;
- приведення цін на платні послуги до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх надання;
- створення умов відкритості та прозорості порядку надання платних послуг, контроль за використанням коштів, формування ціни;
- покращення матеріально-технічного стану закладів;
- вчасна виплата заробітної плати працівникам, які її отримують за рахунок додаткових надходжень Палацу культури;
- погашення непрофінансованих бюджетом статтей витрат.
- Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Альтернативи
|
Переваги
|
Недоліки
|
Залишити ціни на платні послуги без змін
|
-
|
Ціни на платні послуги необхідно переглядати, оскільки зростають тарифи та комунальні послуги, мінімальна заробітна плата та інші витрати.
|
Повне відшкодування витрат через бюджетне фінансування
|
-
|
Дана альтернатива є неприйнятною, у зв’язку з недостатністю бюджетних коштів для фінансування в повному обсязі потреб Палацу культури.
|
Внесення змін до прейскуранту цін на платні послуги, що надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури” відповідно до Бюджетного кодексу України, Законів України “Про культуру”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2011 № 1271 “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, наказу Міністерства культури України, Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку й торгівлі України від 01.12.2015
№ 1004/1113/1556 “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”.
|
Переваги даного підходу полягають в тому, що ціни на платні послуги розраховуються з врахуванням витрат на надання даного виду послуги.
Це сприятиме прозорості розрахунків при наданні послуг та забезпеченні додаткових послуг для населення, а також поповнення коштів на спец. рахунок Палацу культури.
Запропонований спосіб вирішення проблеми є найбільш доцільним, що дозволяє врахувати інтереси міста, Палацу культури та споживачів послуг.
|
-
|
4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми
Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органам місцевого самоврядування надано право самостійно встановлювати та визначати порядок сплати платних послуг. Рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради від 24.05.2016 № 261 “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, підпорядкованих відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”, КЗ ФМР “Фастівський державний краєзнавчий музей”, КЗ ФМР “Фастівська міська бібліотека”), Переліку платних послуг та Прейскуранту цін” затверджено порядок надання платних послуг, перелік платних послуг та прейскуранти цін. А даним проектом рішення планується внести зміни до прейскуранту цін на платні послуги, що надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”.
Вирішення проблеми, зазначеної у п.1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення виконавчого комітету міської ради “Про внесення змін до прейскуранту цін на платні послуги, що надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури” з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Розробка проекту даного рішення здійснювалася за принципами:
- доцільності;
- адекватності;
- прозорості;
- ефективності;
- передбачуваності;
- збалансованості.
Механізми і заходи, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми: підготовка відповідного проекту рішення та розгляд його на засіданні виконавчого комітету міської ради.
5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Прийняття регуляторного акта дозволить досягнути визначених цілей та вирішити проблему встановлення нових цін у відповідності з чинним законодавством, з дотриманням норм надання послуг по забезпеченню задоволення потреб мешканців міста у мистецькому аматорстві та іншій самодіяльній творчій ініціативі, створення умов для їх дозвілля та відпочинку, підтримки художньої творчості, реалізації державної, регіональної та міської політики у сфері культури.
Позитивним фактором є збільшення надходжень коштів до спеціального фонду місцевого бюджету, які можуть використовуватися на задоволення потреб Палацу культури.
Виконання вимог даного регуляторного акта не потребує додаткових витрат та коштів бюджетів різних рівнів, а також не потребує додаткових витрат на здійснення контролю за виконанням даного регуляторного акта.
Проект рішення виконавчого комітету міської ради негативних чинників не має.
Оприлюднення даного проекту рішення та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадькості. Рівень поінформованості громадськості буде достатній для усвідомлення та реалізації даного проекту рішення.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Витрати
|
Місцева влада
|
1. Забезпечення реалізації державної цінової політики.
2.Забезпечення державного впливу на порядок ціноутворення на платні послуги Палацу культури.
3.Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства з надання платних послуг, ціноутворення у сфері надання платних послуг Палацом культури.
Надання додаткових послуг населенню, збільшення обсягу надходжень до місцевого бюджету. Покращення матеріально-технічного стану Палацу культури. Додаткові витрати міського бюджету відсутні.
|
Реалізація проекту рішення не потребує додаткових витрат з міського бюджету
|
Суб’єкти господарювання
|
Покращення фінансового стану закладів, матеріально-технічної бази, отримання додаткових послуг для виконання статутної діяльності та якості обслуговування споживачів.
Збільшення попиту на послуги Палацу культури.
|
Відсутні
|
Населення
|
Забезпечення законних прав та інтересів громадян на отримання якісних послуг; розширення та покращення видів платних послуг; прозорість, забезпечення стабільного економічно обґрунтованого рівня тарифів, участь у обговоренні проекту регуляторного акта, надання пропозицій та зауважень.
|
Витрати на оплату послуг, що надає Палац культури
|
7. Строк дії
Термін дії регуляторного акта не обмежений. Зміни та доповнення будуть вноситься лише у разі виникнення об’єктивних причин, а саме зміни у законодавстві або зміни ціни на витрати по їх наданню.
8. Визначення показників результативності регуляторного акта
Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:
Кількісні:
1. Надходження коштів за фактично надані послуги.
2. Кількість споживачів послуг в порівнянні з попереднім роком та плановими
показниками.
Якісні:
1. Відсутність скарг на виконання послуг.
2. Своєчасність надання послуг.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акту буде проводитися шляхом:
- базового відстеження результативності акту на етапі його підготовки;
- повторне відстеження результативності акту – через рік з дня набрання ним
чинності;
- періодичне відстеження планується проводити один раз на кожні наступні
три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного
відстеження його результативності.
Відділ культури і туризму виконавчого
комітету Фастівської міської ради
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Внесення змін до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, підпорядкованих відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”, КЗ ФМР “Фастівський державний краєзнавчий музей”, КЗ ФМР “Фастівська міська бібліотека”), Переліку платних послуг та Прейскуранту цін” від 24.05.16 р. №261».
Виконавець заходів з відстеження – відділ культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Цілі прийняття акта:
1. Установлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, які надаються КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”.
2. Реалізація владних повноважень, наданих Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
3. Раціональне використання бюджетних коштів.
4. Отримання власних надходжень, як передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.2011 № 1271 “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, наказу Міністерства культури України, Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 № 1004/1113/1556 “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності”, до спеціальних рахунків закладів культури.
5. Приведення цін на надання послуг до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх надання.
6. Створення умов відкритості та прозорості порядку надання платних послуг, контроль за використанням коштів, формування ціни.
7. Покращення матеріально-технічного стану закладів культури.
8. Вчасна виплата заробітної плати працівникам, які її отримують за рахунок додаткових надходжень Палацу культури.
9. Погашення непрофінансованих бюджетом статтей витрат.
Строк виконання заходів з відстеження - 10 днів (06.08.16. – 16.08.16.)
Тип відстеження –базове.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності:
Вивчення фінансово-економічних показників згідно аналізу фактичних надходжень за попередній період з урахуванням економічних умов сьогодення.
Метод відстеження результативності– аналіз статистичних даних.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Назва показника
|
2014 р.
|
2015 р.
|
2016 р.
(І півріччя)
|
Надходження коштів за надані послуги
|
1 731,4 тис. грн
|
2 138,8 тис. грн
|
1 156 237,05 тис. грн
|
Кількість споживачів послуг:
|
|||
Кількість відвідувачів культурно-масових заходів та святкових концертів
|
70,4 тис. осіб
|
57,6 тис. осіб
|
21,6 тис. осіб
|
Учасників платних студій Палацу культури
|
606 осіб
|
685 осіб
|
540 осіб
|
Кількість договорів по наданню послуг для організацї та проведення концертів, вистав, тематичних вечорів, творчих зустрічей у Палаці культури та договорів оренди приміщень
|
71 договір
|
76 договорів
|
46 договорів
|
Висновки та рекомендації: розглянувши та порівнявши показники роботи Палацу культури за 2014 та 2015 роки з показниками І півріччя 2016 року, ми бачимо деяку відмінність. З 01.01.2015 року ціни на деякі платні послуги, що надають заклади культури міста підвищилися. Але в порівнянні з 2015 роком, на сьогодні зросли тарифи на енергоносії, роботи, послуги, товари, які необхідно закупити для покращення матеріально-технічної бази та здійснення якісної роботи закладів культури. Також з 2014 року у Палаці культури розділено штатний розпис і виокремлено 13,25 штатних одиниць, заробітна плата яких оплачується лише зі спец. фонду. Є нагальна потреба у заміні вікон, внутрішніх дверей, поточних ремонтів туалетів, танцювальних класів та класів для занять інших студій, великої зали Палацу культури, закупці звукової та світлової апаратури.
Відсутність у місцевому бюджеті коштів на фінансування в повному обсязі потреб Палацу культури не дає можливості покривати витрати на придбання вищеперелічених потреб, що тягне за собою погіршення якості послуг та зменшення рівня додаткових фінансових надходжень, і, як наслідок, погіршення матеріально-технічної бази Палацу культури, а також спроможності погашати непрофінансовані бюджетом статті витрат.
Беручи до уваги вищесказане, бачимо, що встановлені ціни на платні послуги Палацу культури необхідно переглянути, бо існує ризик того, що нове підвищення тарифів та мінімальнї заробітної плати потягне за собою скорочення фінансових надходжень і, як наслідок, зменшення фінансових надходжень від надання послуг. В місті гостро стоїть питання необхідності надання послуг для задоволення потреб мешканців міста у мистецькому аматорстві та іншій самодіяльній творчій ініціативі, у створенні умов для їх дозвілля та відпочинку, підтримці художньої творчості, реалізації державної, регіональної та міської політики у сфері культури.
Рекомендація: винести на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради проект регуляторного акта Рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Внесення змін до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради “Про затвердження Порядку визначення вартості та надання платних послуг закладами культури, підпорядкованих відділу культури і туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (КЗ ФМР “Фастівський міський Палац культури”, КЗ ФМР “Фастівський державний краєзнавчий музей”, КЗ ФМР “Фастівська міська бібліотека”), Переліку платних послуг та Прейскуранту цін” від 24.05.16 р. №261».
Відділ культури і туризму виконавчого
комітету Фастівської міської ради