Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про проведення річної інвентаризації активів та зобов’язань
Чт, 03/11/2016 - 08:56 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 28.10.2016 №279 од
м.Фастів
Про проведення річної інвентаризації
активів та зобов’язань
Для забезпечення достовiрностi даних бухгалтерського облiку та фiнансової звiтностi , у зв’язку з підготовкою до складання та здавання річної фінансової звітності, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. № 996-ХІV, Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419, Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014р. №879, Наказу Міністерства фінансів України від 17.06.15 №572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» та керуючись частиною 8 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» :
1. Провести інвентаризацію: станом на 01.11.2016р. для необоротних активів, запасів, дебіторської та кредиторської заборгованостей, грошових коштів .
2. Створити інвентаризаційну комісію виконавчого комітету Фастівської міської ради в складі:
Голова комісії:
Тхоржевська Л.О. – керуюча справами виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Члени комісії:
Міхеєва О.О. – начальник фінансово-господарського відділу,головний бухгалтер виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Ковальов М.О. - начальник відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Посудієвська Л.М.-головний спеціаліст фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Васильєва Л.В.- головний спеціаліст фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради.
3. Інвентаризацію провести у присутності матеріально відповідальної особи Корнієнка В.П.- начальника служби господарського забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
4. Заборонити проведення інвентаризації в разі відсутності одного з членів інвентаризаційної комісії.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючу справами виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук