Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про погодження Програми «Дитяче харчування на 2017- 2018 роки»
Пт, 25/11/2016 - 18:24 | Адміністрація1
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 18.11.2016 № 513
м. Фастів
Про погодження Програми «Дитяче
харчування на 2017- 2018 роки»
Розглянувши подання начальника управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради "Про погодження Програми «Дитяче харчування на 2017-2018 роки»», керуючись пп.1, п. а ст. 27, п.1 ч.2 ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні",
виконавчий комітет вирішив:
- Погодити Програму «Дитяче харчування на 2017-2018 роки» (додається).
- Управлінню освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради винести Програму «Дитяче харчування на 2017-2018 роки» на затвердження сесії Фастівської міської ради.
- Управлінню освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради щороку до 01.03.наступного року за звітнім періодом, надавати міській раді інформацію про хід виконання Програми «Дитяче харчування на 2017-2018 роки».
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Давиденко О.П.
Міський голова М.В.Нетяжук