Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про призначення відповідальних осіб
Ср, 30/11/2016 - 10:53 | Адміністрація1
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 30.11.2016 № 316 од
м. Фастів
Про призначення
відповідальних осіб
З метою підключення типового робочого місця стороннього користувача до АС ДЗК, відповідно до р.2 документа 24932263.002.М7 «Типове робоче місце стороннього користувача Автоматизованої системи Державного земельного кадастру. Комплексна система захисту інформації. Інструкція з розгортання типового робочого місця», у відповідності до п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Призначити адміністратором безпеки типового робочого місця стороннього користувача АС ДЗК начальника відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення Ковальова Миколу Олександровича.
2. Призначити користувачем функціонального програмного забезпечення Державного земельного кадастру головного спеціаліста з питань регулювання земельних відносин відділу з питань раціонального використання земель та майна виконавчого комітету Фастівської міської ради Ярмолюк Альону Анатоліївну.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук