Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
На засіданні президії громадської ради говорили про бренд міста
Вт, 06/12/2016 - 19:40 | Адміністрація2
06 грудня в приміщенні Фастівського краєзнавчого музею під керівництвом голови Громадської ради міста Людмили Скурської відбулося розширене засідання президії громадської ради при виконавчому комітеті Фастівської міської ради за участі міського голови Михайла Нетяжука, представників депутатського корпусу, громадських організацій та гостей – фахівців із брендингу.
На засідання громадської ради були запрошені гості Тетяна Бойко – фахівець із стратегічного розвитку територій та брендингу, член громадської ради при Верховній Раді України, яка опікується туризмом та Дмитро Ларин – арт-директор американської компанії «Алтеко», фахівець з брендингу та комунікацій. Саме ці спеціалісти повинні допомогти місту в розробці бренду.
Засідання президії громадської ради відвідав міський голова Михайло Нетяжук. Він наголосив на тому, що одна із задач сьогодні – створення позитивного іміджу міста не лише серед фастівчан, а й людей, які тут не проживають. І тому вже зараз варто працювати над створенням бренду міста – шукати ті точки перетину, які об’єднають громаду та будуть прийнятними для усіх фастівчан.
Тетяна Бойко розповіла присутнім про кроки, які необхідно пройти, створюючи бренд міста, окреслила з якими проблемами доведеться зустрітися. На прикладі м.Чернігів розповіла про особливості створення бренду та надала важливі рекомендації для подальшої роботи вже активно працюючої робочої групи. А Дмитро Ларин показав бренди різних міст як України, так і зарубіжних країн, щоб на прикладах було зрозуміло, які особливості варто врахувати при розробці бренду Фастова.
Окрім цього, мова також йшла і про партиципаторний бюджет, тобто бюджет участі. В даному випадку це має бути певний відсоток від міського бюджету міста, кошти якого мають бути спрямовані на реалізацію певних, відібраних громадою, проектів.
На розширеному засіданні президії обговорювалися також питання підготовки до звіту про роботу громадської ради та обговорювалося формування плану роботи громадської ради на 2017 рік.