Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про проведення Всеукраїнського турніру з дзюдо
Ср, 07/12/2016 - 13:43 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 02.12.2016 № 323 од
м. Фастів
Про проведення Всеукраїнського
турніру з дзюдо
В зв´язку з листом адміністрації ПАТ «Факел» щодо сприяння організації проведення Всеукраїнського турніру з дзюдо та з метою забезпечення розвитку фізичної культури та спорту в м. Фастові, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Підтримати ініціативу ПАТ «Факел» та провести в м. Фастові 14 січня 2017 року в приміщенні спортивного залу дитячо-юнацької спортивної школи управління освіти (вул.Шевченка,39) Всеукраїнський турнір з дзюдо (далі Турнір).
2. Управлінню освіти здійснити організаційні заходи для проведення Турніру.
3. Директору дитячо-юнацької спортивної школи управління освіти Свириденку Б.І. скоригувати розклад навчальних занять на 14 грудня 2017 року та забезпечити умови для проведення Турніру.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Давиденко О.П.
Міський голова М.В.Нетяжук