Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
ДНЗ №11 «Дзвіночок» отримав статус експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня
Пн, 26/12/2016 - 12:04 | Адміністрація2
Довгоочікуваний наказ Міністерства освіти і науки України щодо надання статусу експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня ДНЗ №11 «Дзвіночок» управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради нарешті видано!
Завдяки копіткій та самовідданій праці корективу закладу та працівників управління освіти сьогодні вже завершено І етап дослідно- експериментальної роботи, під час якого реалізовувались наступні завдання:
- систематизовано теоретичний матеріал щодо з'ясування принципів особистісно – зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки;
- проведено роз'яснювальну роботу, семінари, майстер – класи для педагогічного колективу ДНЗ та збори для батьків щодо переваг особистісно – зорієнтованої освіти;
- впроваджено нові підходи управлінської діяльності закладом з урахуванням особистісно – зорієнтованої освіти.
Наразі триває ІІ етап експерименту:
- визначення мети, завдань, методів роботи за темою «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в ДНЗ»;
- Побудова теоретичної моделі психологічного та педагогічного забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти;
- визначення психолого-педагогічних умов ефективного впровадження експериментальної теоретичної моделі в педагогічну практику;
- забезпечення інформованості та навчання педагогічного колективу щодо основних цінностей гуманної педагогіки, сучасних інтерактивних педагогічних технологій та засобів навчання;
- коригування системи управлінської діяльності навчальним закладом з урахуванням впровадження експериментально-дослідної роботи.
Попереду ще багато роботи, тож бажаємо натхнення та успіхів колективу небайдужих до проблем сучасності педагогів.
За інформацією
Фастівського центру Гуманної Педагогіки