Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про звернення до Голови Верховної Ради України Прем’єр-Міністра України
Ср, 04/01/2017 - 12:38 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 2-ХХІІ-VІІ
від 22.12.2016 року
Про звернення до Голови Верховної Ради України
Прем’єр-Міністра України
Враховуючи депутатське звернення депутата міської ради Кудя Р. В. від 20.12.2016 року, керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Звернутися до Голови Верховної Ради України,Прем’єр-Міністра України (текст звернення додається).
Міський голова М. В. Нетяжук
Голові Верховної Ради України
А.Парубію
Прем'єр Міністру України
В. Гройсману
Шановний Андрію Володимировичу!
Шановний Володимире Борисовичу!
Ми, депутати Фастівської міської ради, від імені громади звертаємось до парламенту та уряду України з вимогою захистити інтереси місцевого самоврядування та гарантувати умови для його належного функціонування.
Надмірна концентрація влади та бюджетних грошей в руках центральної влади є однією з головних причин появи системи політичної корупції в Україні. Саме вона зробила нашу країну найбіднішою країною Європи. Саме вона ледь не призвела до втрати незалежності, стала причиною розвалу економіки, армії і надалі є головною загрозою національної безпеки.
Бюджетна децентралізація стала однією з небагатьох реформ в країні, позитивні наслідки якою одразу відчули українці. Громади отримали можливість залишати в себе більше коштів та самостійно на місці вирішувати як їх використовувати.
Однак, запропонований урядом проект Державного бюджету України на 2017 рік свідчить про наступне – центральна влада вирішила знову забрати кошти в громад. У випадку прийняття бюджету в такій редакції це означатиме згортання реформи місцевого самоврядування, збільшення ресурсної неспроможності територіальних громад та повернення централізації у розподілі фінансових ресурсів.
У доопрацьованому варіанті проекту Державного бюджету України на 2017 рік так і не внесено суттєвих правок щодо зменшення фінансового тягаря місцевого самоврядування чи забезпечення раціональних міжбюджетних відносин, зокрема:
- фінансування оплати праці непедагогічних працівників закладів освіти передано на місцеве самоврядування без будь-якої компенсації зі сторони держави, а це приблизно 9,2 млрд. грн.;
- перенесено на місцевий рівень без будь-якої компенсації зі сторони держави надання пільг та/або виплат за професійною ознакою (міліціонери, шахтарі, чорнобильці тощо);
- не надано жодного фінансового ресурсу на утримання закладів освіти та охорони здоров'я (оплата енергоносіїв та комунальних послуг) для міст обласного значення, у т.ч. Києва;
- не передбачено компенсації місцевим бюджетам витрат за перевезення пільгових категорій громадян, яким держава гарантувала право безкоштовного проїзду (близько 1,2 млрд. грн.);
- скасовано право спрямовувати залишки субвенції (медичної і освітньої) на капітальні видатки та оптимізацію мережі закладів освіти/ охорони здоров'я, що позбавляє органи місцевого самоврядування будь-якого стимулу ефективно витрачати кошти;
- фінансування програми "Державний фонд регіонального розвиткупоставлено під загрозу, оскільки передбачені нереалістичні джерела його наповнення.
Відтак, значну частину власних бюджетів органи місцевого самоврядування змушені будуть скеровувати на фінансування вищевказаних витрат, які за визначенням є прерогативою держави. Експерти прогнозують, що в результаті таких змін бюджети розвитку громад зменшаться приблизно на 30%, що негативно відіб’ється на їх життєдіяльності.
Вважаємо, що основою так званої «нової» бюджетної політики уряду є відверта спроба перерозподілу державних фінансів на центральний рівень, що потягне за собою стагнацію місцевого самоврядування та наступну узурпацію влади в країні.
Враховуючи вищевказане, просимо Вас з метою гарантування незворотності розпочатої реформи місцевого самоврядування внести зміни в Державний бюджет України на 2017 рік в частині зменшення фінансового тягаря місцевого самоврядування чи забезпечення раціональних міжбюджетних відносин.
Підтримано рішенням Фастівської міської ради
№ 2-ХХІІ-VII від 17.11.2015 року
Теги: Рішення міської ради