Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2016-2018 роки
Ср, 04/01/2017 - 13:00 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 16-ХХІІ-VІІ
від 22.12.2016 року
Про затвердження Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2016-2018 роки
Враховуючи рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 512 від 18.11.2016 року, заслухавши інформацію першого заступника міського голови, діючи у відповідності до Законів України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про інвестиційну діяльність», «Про інноваційну діяльність в Україні», «Про режим іноземного інвестування», «Про захист іноземних інвестицій на Україні», «Про зовнішньоекономічну діяльність», «Про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки з метою створення нових робочих місць», керуючись п.22 ч.1 ст.26, ст.43 закону України «Про місцеве самоврядування України»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити «Програму залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2016-2018 роки»
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань підприємницької діяльності, інвестицій, міжнародних зв’язків, промисловості, транспорту, зв’язку та торгівлі та першого заступника міського голови .
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ 16-ХХІІ-VІІ від 22.12.2016 року
ПРОГРАМА
залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2016-2018 роки
2016
ЗМІСТ
|
|
|
Стор.
|
І. Основні положення Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2016-2018 роки
|
3
|
II. Мета і перелік завдань Програми
|
3
|
IІІ. Аналіз сучасного стану інвестиційної діяльності, оцінка її основних тенденцій
|
4
|
ІV. Проблеми залучення інвестицій
|
6
|
V. Шляхи реалізації Програми
|
8
|
VІ. Пріоритетні напрямки залучення інвестицій
|
9
|
VIІ. Очікуванні результати виконання Програми
|
9
|
VIІІ. Фінансове забезпечення Програми
|
10
|
ІХ. Напрями діяльності та заходи Програми
|
11
|
Х. Організація та контроль за ходом виконання Програми
|
14
|
І. Основні положення
Програми залучення інвестицій в економіку міста Фастова
на 2016 - 2018 роки
Програма залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2016-2018 роки (далі – Програма) визначає мету, основні завдання, пріоритетні напрями та механізми залучення інвестицій у місто шляхом втілення єдиної регіональної політики у сфері залучення інвестицій, спрямованої на створення бази для сталого економічного зростання та підвищення життєвого рівня населення.
Програма є основою для втілення політики у сфері залучення інвестицій та інструментом вирішення проблеми надходження у достатніх розмірах фінансового ресурсу для забезпечення потреб сталого економічного зростання і якісного соціального-економічного розвитку та розроблена на виконання пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законів України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України”, „Про інвестиційну діяльність”, „Про інноваційну діяльність в Україні”, „Про режим іноземного інвестування”, „Про захист іноземних інвестицій в Україні”, „Про зовнішньоекономічну діяльність” та інших нормативно-правових актів з питань інвестиційної діяльності на території України.
Програма розрахована на реалізацію протягом 2016-2018 років.
Програма враховує концептуальні засади та підходи проектів програм економічних реформ як загальнодержавного, так і регіонального рівнів та буде удосконалена з урахуванням прийняття таких програм.
Головний розробник Програми – Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету ФМР.
II. Мета і перелік завдань Програми
Метою Програми є підвищення рівня інвестиційної привабливості міста через створення сприятливих умов для залучення інвестицій в економіку міста, як бази для сталого економічного зростання та підвищення якості життя населення.
Пріоритетні цілі Програми:
v сприяння самодостатності (максимальній самозабезпеченості) міста та якомога ефективнішому використанню наявних у нього ресурсів;
v досягнення якомога більшої зайнятості населення за місцем проживання;
v підвищення конкурентоспроможності міста;
v інноваційно-інвестиційне спрямування просторового розвитку через оптимальне узгодження потреб, ресурсів, інноваційних технік та технологій та направлення їх на вирішення пріоритетних проблем міста, що, у результаті, стане в подальшому основою досягнення мети.
Основні завдання Програми:
залучення інвестицій в економіку міста;
формування позитивного іміджу області та його популяризація серед потенційних інвесторів;
налагодження системи маркетингу та промоції, розвиток інфраструктури підтримки інвестиційної діяльності;
створення сприятливих умов для ведення бізнесу та інвестування капіталу в економіку міста суб'єктами господарювання різних форм власності;
залучення іноземних інвесторів;
забезпечення участі міста у реалізації національних проектів;
моніторинг інвестиційної діяльності та задіяння додаткових стимулів залучення інвестицій для вирішення проблем соціально-економічного розвитку міста, в першу чергу пріоритетних;
забезпечення надання належної інформації потенційним інвесторам всіма доступними засобами;
проведення комплексу заходів для розробки конкретних пропозицій на місцях.
IІІ. Аналіз сучасного стану інвестиційної діяльності, оцінка її основних тенденцій
Програма залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в місті Фастів на 2013-2014 роки була затверджена рішенням міської ради від 07.02.2013 року №10-XXXVII-VI, головною метою реалізації інвестиційної політики протягом звітних років було подальше нарощування обсягів залучення інвестицій для розвитку економічного потенціалу міста, скорочення рівня безробіття, забезпечення додаткових надходжень до міського бюджету, а також об’єднання зусиль депутатів Фастівської міської ради, виконавчих органів ради, усіх зацікавлених підприємств, організацій та підприємств незалежно від форми власності у залученні інвестицій для зміцнення потенціалу міста Фастів, створенні нових високооплачуваних робочих місць та підвищенні життєвого рівня населення.
За час дії Програми на території міста Фастів, було впроваджено три інвестиційних проекти.
ТОВ «Еко-Втор», Китайські інвестори, компанія Fuyang Heshi Chemical Fiber AuxiliariesCo., Ltd.», яка являється одним з найбільших виробників штапельного волокна у Китаї. Специфікою роботи підприємства є переробка ПЕТ-тари та виготовлення поліефірного волокна, яке використовується як матеріал для виробництва текстильної продукції.
ТОВ «Компанії ПоліГрін», а саме ТОВ «КПД» підприємство, що входить до складу Корпорації «Біосфера», характеризується у сфері поводження з відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення (перероблення) окремих видів відходів як вторинної сировини (відходів полімерних - поліетилен, поліпропілен) та виробництво сміттєвих пакетів ТМ «ФрекенБок»
Наступним інвестиційним проектом є будівництво логістичного центру та складських приміщень - ТОВ «ФЛК-ІНВЕСТ». Даний логістичний центр включає в себе складське приміщення площею 30 тис.кв.метрів класу А (європейського рівня), офісні будівлі площею 1200 кв.метрів, спеціально обладнане приміщення та майданчики для митного обслуговування, місця розташування автотранспорту підприємства.
З метою формування механізмів ефективного задоволення попиту інвесторів на вільні земельні ділянки, що підготовлені для розміщення об’єктів інноваційної сфери промисловості, логістики, підвищення якості життя населення, забезпечення зайнятості працездатного населення міста й створення умов для розгортання нових виробництв, міським головою ініційовано створення індустріального парку на території міста Фастів, а саме на земельній ділянці що належить до земель Промисловості розміром 15 га. На даний час управлінням економіки та міжнародного співробітництва розроблена концепція індустріального парку та затверджена рішенням сесії міської ради від 08.04.16 р. №19-Х-VII та інші нормативно-правові документи, які відповідно до ЗУ «Про індустріальний парк» повинні бути затверджені на місцевому рівні.
На 01.01.2016 року загальний обсяг залучених в економіку міста Фастова прямих іноземних інвестицій становив 5824,6 тис. дол. США, що на 43,5% менше, ніж на початок 2015 року. Протягом січня-червня 2016 року іноземними інвесторами вкладено 5786,2 тис. дол. США прямих інвестицій.
Зменшення вартості акціонерного капіталу відображено за рахунок переоцінки, утрат та пре класифікації,та вплив курсової різниці.
Причинами зменшення обсягу іноземних інвестицій є складна політична ситуація та воєнні дії в Луганській та Донецькій областях, національна валюта, що девальвує, зростаючий рівень інфляції, негативна курсова різниця при перерахунку іноземної валюти/ виведення іноземного капіталу.
В цілому обсяг капітальних інвестицій в місті у розрізі років дії Програми і по теперішній час склав: за 2014 рік – 108786 тис.грн., 2015 рік – 121751 тис.грн. За І півріччя 2016 року капітальні інвестиції по місту склали 52105 тис. грн.
ІV. Проблеми залучення інвестицій
Оскільки інвестиційні процеси в місті розвиваються у тісному взаємозв’язку із загальнодержавними тенденціями інвестування, основні бар’єри інвестиційної діяльності є типовими як для міста, так і для України в цілому, та вимагають консолідації зусиль на різних рівнях державного управління для їх усунення.
Серед проблемних питань, що потребують вирішення на державному рівні слід виділити такі:
o складне податкове законодавство та законодавство про права власності акціонерів;
o недостатня інформатизованність щодо наявного ресурсного, трудового та інвестиційного потенціалу регіонів країни;
o низька платоспроможність населення;
o високі ціни на природний газ;
o недостатній рівень захисту інтелектуальних прав, що істотно підвищує ризик залучення інвестицій в економіку міста і гальмує розвиток високотехнологічних виробництв;
o коливання курсів іноземних валют, що призводить до зменшення дохідності інвестицій у перерахунку на валюту інвестора.
Основними проблемами залучення ефективних інвестицій в економіку міста є:
· недостатня розвиненість інфраструктури підтримки інвестиційної діяльності;
· критично недостатня кількість належним чином розроблених інвестиційних пропозицій, які враховують інтереси громади та інтереси потенційних інвесторів (тобто є взаємоінтересними як для території, так і для інвесторів) і, які, є первинним інструментом залучення інвестицій;
· низька зацікавленість внутрішнього інвестора, відсутність дієвих механізмів стимулювання внутрішніх інвестицій на місцевому рівні;
· безсистемність роботи з іноземними інвесторами;
· неналежна система інформаційного забезпечення інвестиційної діяльності; нерегулярність, а в багатьох випадках відсутність взагалі, фінансування програм та заходів з провадження інвестиційної діяльності.
Основні зусилля міської ради будуть спрямовані на підвищення інвестиційного іміджу міста Фастова та зацікавленості як вітчизняних, так й іноземних інвесторів.
Аналіз причин виникнення вищевикладених проблем засвідчує, що їх вирішення лежить в площині системного програмування залучення інвестицій в економіку, починаючи з створення відповідної – стимулюючої таке залучення, нормативно-правової бази на рівні держави та задіяння організаційного та фінансового ресурсів для всебічного сприяння інвестуванню.
SWOT - аналіз міста Фастів
|
ПЕРЕВАГИ
"S" — STRENGTH
|
НЕДОЛІКИ
"W" — WEAKNESS
|
ВНУТРІШНЯ СЕРЕДА
|
· Географічне розташування міста і його потенціал, як транспортно – логістичного та промислого центру;
· Ефективне та прозоре функціонування міської влади;
· Інтенсивна промислова діяльність;
· Наявність висококваліфікованого персоналу;
· Зростання місцевого патріотизму та суспільної мотивації.
· Активність та залученість до розвитку міста громадськості та молоді.
|
· Відсутність ресурсу на оновлення матеріально – технічої бази основних обслуговуючих бюджетних структур міста;
· Зношеність комунальної інфраструктури;
· Система надання адміністративних послуг громіздка та бюрократизована;
· Незадовільний стан водоочисних споруд міста;
· Брак іноземних інвестицій;
· Низька платоспроможність населення;
· Зменшення частки молоді, старіння населення, відтік молоді;
|
|
МОЖЛИВОСТІ
"O" — OPPORTUNITIES
|
ЗАГРОЗИ
"T" — THREATS
|
ЗОВНІШНЯ СЕРЕДА
|
· Закріплення нового статусу міста внаслідок адміністративно-територіальної реформи;
· Децентралізація влади в Україні;
· Розширення територіальних меж міста;
· Участь у державних пілотних проектах з впровадження інноваційних підходів на місцевому рівні;
· Участь у проектах міжнародної технічної допомоги, розширення доступу до фондів підтримки та міжнародних грантів ;
· Подальше спрощення правового регулювання господарської діяльності;
· Розширення економічної діяльності, зростання обсягів вітчизняних та іноземних капіталовкладень;
· Створення нових промислових зон на основі нових та існуючих підприємств, а також розвиток інфраструктури, спрямованої на підтримку промислового та торговельного бізнесу
· Створення нових якісних робочих місць;
· Формування єдиного інформаційного простору міста.
|
· Повільний темп структурних реформ усіх сфер суспільного життя;
· Загальне погіршення соціально- економічної ситуації, протестні акції та кризові явища;
· Військові дії на Сході України;
· Зміна політичного курсу в країні;
· Недоліки нормативно-правової бази для формування доходів місцевих бюджетів в Україні;
· Залежність комунальних підприємств і установ міста від бюджетного фінансування;
· Зростання тарифів на комунальні послуги;
· Зростання світових цін на енергоносії;
· Висока вартість позичкових коштів;
· Нестабільний курс національної валюти;
· Відтік молодих спеціалістів через недостатню кількість робочих місць;
· Погіршення здоров'я людей через низький рівень життя, низьку якість охорони здоров’я та недотримання принципів здорового способу життя.
|
Ця Програма є інструментом у вищезгаданій системі та конкретизує шляхи та механізми вирішення проблем на рівні міста Фастова.
V. Шляхи реалізації Програми
Для досягнення основної мети та практичної реалізації основних напрямів Програми розроблено ряд заходів. Вони передбачають удосконалення та формування механізмів, що сприятимуть поліпшенню інвестиційного клімату в місті та регулюватимуть інвестиційну діяльність на основі балансу інтересів інвесторів та громади.
Передбачається забезпечення активної взаємодії з потенційними та діючими учасниками інвестиційного процесу, а саме: підтримка активності підприємців у пошуку партнерів-інвесторів; активізація роботи щодо залучення в місто організацій та програм з іноземною участю, технічної допомоги, інституційних інвесторів.
Програма передбачає вироблення єдиного комплексного підходу до формування та здійснення інвестиційної політики міста, яка повинна охоплювати різноманітні сторони його життя і забезпечувати узгоджені дії вітчизняних та іноземних суб’єктів господарської діяльності, місцевої влади, громадських організацій в цьому напрямі на основі наявного потенціалу.
Одним з основних організаційних завдань Програми є спрямування дій на створення та підтримку сприятливого інвестиційного середовища.
Налагодження робочих контактів із міжнародними та іноземними організаціями, інформування їх щодо інвестиційних пропозицій є необхідними умовами для поліпшення процесу залучення інвестицій в економіку міста та пріоритетними в діяльності міської ради.
Для формування інвестиційного іміджу міста та активізації цього напрямку діяльності передбачено вирішення питань інформаційно-рекламного, організаційного та фінансового забезпечення. Однією з важливих складових процесу залучення інвестицій є створення сприятливого інвестиційного іміджу міста в засобах масової інформації. Образ динамічного, з добре розвинутим потенціалом економіки міста, інформація про залучені інвестиції – все це принесе відповідні економічні результати позитивного характеру. При цьому головну роль у формуванні іміджу відкритого міста відіграє інформація про інвестиційну привабливість, перелік інвестиційних пропозицій підприємств та організацій міста, міського бюджету у мережі Інтернет, створення та розповсюдження фільму про інвестиційний потенціал міста.
Для виконання цих планів передбачено наступне:
- підготовка рекламно-презентаційної продукції, створення фільму та презентації міста на CD-дисках щодо інвестиційного потенціалу міста;
- участь у виставках, економічних, інвестиційних форумах, конференціях, семінарах і презентаціях в Україні та за кордоном;
- проведення інвестиційних форумів, семінарів та конференцій з інвестиційно-інноваційної діяльності в місті;
- розміщення і регулярне оновлення інформації щодо інвестиційної привабливості міста, наявних інвестиційних проектів на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради.
Реалізація Програми потребує матеріально-технічного та інформаційного забезпечення процесів залучення інвестицій, максимального використання Інтернет ресурсів, формування даних по земельних ділянках, виробничих площах та об’єктах незавершеного будівництва.
Для реалізації цих заходів передбачено:
- розробка «Інвестиційного паспорту міста» з визначенням рівня інвестиційної привабливості та «Дорожньої карти інвестора від започаткування до припинення діяльності»;
- презентація міста у міжнародних та українських виданнях;
- пропагування через засоби масової інформації позитивного досвіду залучення інвестицій в економіку міста.
Очікуваними результатами реалізації Програми є прискорення темпів інвестування, повноцінне використання ресурсів міста, перетворення інвестування в дієвий механізм розв’язання економічних і соціальних проблем, зміцнення економічної бази.
В результаті реалізації заходів Програми буде поліпшено інвестиційний клімат, що активізує інвестиційну діяльність та створить умови для зростання надходжень інвестицій в економіку міста з одночасним вдосконаленням структури вкладення інвестиційних ресурсів.
VІ. Пріоритетні напрямки залучення інвестицій
Пріоритетними напрямами залучення інвестицій в місто є:
o впровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій;
o розвиток індустріального парку;
o розвиток малого та середнього бізнесу;
o задіяння інноваційних технік та технологій в усіх галузях економіки міста (в тому числі, і в першу чергу в: промисловості та сфері послуг);
o модернізація та розвиток комунікаційно-інфраструктурних складових, в тому числі доріг, інших транспортних комунікацій, систем зв’язку тощо;
o створення умов для розвитку підприємницької діяльності (розвиток малого та середнього бізнесу);
o підвищення ефективності фінансової політики;
o сприяння приросту обсягів вітчизняних та іноземних інвестицій;
o інвестиції в розвиток комунальних підприємств міста;
o захист навколишнього середовища та здійснення природоохоронних заходів (в тому числі утилізація сміття).
VIІ.Очікуванні результати виконання Програми
ü створення привабливого інвестиційного іміджу міста Фастова;
ü підвищення рівня презентаційної діяльності щодо інвестиційної потенціалу міста;
ü забезпечення активного розвитку індустріального парку « FastIndustri»;
ü створення системи підтримки інвесторів та супроводу найбільш важливих проектів на всіх стадіях їх реалізації;
ü створення інвестиційного портфелю міста та забезпечення просування інвестиційних проектів міста;
ü активізована діяльність щодо залучення технічної допомоги через міжнародні організації та їх програми співробітництва;
ü покращення показників економічного та соціального розвитку міста Фастова, а саме відкриваються нові виробничі підприємства, в тому числі високотехнологічні , створюються нові робочі місця, зростає обсяг промислового виробництва,збільшуються обсяги зовнішньоекономічної діяльності,надходження до бюджету міста , рівень зайнятості населення та їх доходи.
VIІІ. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься відповідно до законодавства за рахунок коштів державного бюджету, обласного бюджету, місцевих бюджетів (згідно з додатком), а також інших не заборонених законодавством джерел.
Видатки для реалізації заходів, передбачених Програмою залучення інвестицій в економіку міста Фастова на 2016- 2018 роки, проводити з урахуванням реальних можливостей бюджету у межах коштів, передбачених в міському бюджеті та інших не заборонених законодавством джерел.
ІХ. Напрями діяльності та заходи Програми
Провадження ефективної політики у сфері інвестиційної діяльності передбачає реалізацію таких заходів:
№ п/п
|
Зміст заходів
|
Виконавці
|
Термін виконання
|
Джерела фінансування
|
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис.грн.
|
||
в т.ч. по роках
|
|||||||
2016
|
2017
|
2018
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
1.Створення позитивного іміджу та підвищення інвестиційної привабливості міста Фастова
|
|||||||
1.1
|
Розробка та виготовлення інвестиційного паспорту міста
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Залучені організації
|
2017 рік
|
Міський бюджет
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
1.2
|
Розробка, виготовлення та періодичне оновлення презентаційних матеріалів про місто Фастів (відеофільму, фотовиставок, друкованої продукції тощо), а також сувенірної продукції
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Залучені організації
|
2017-2018 роки
|
Міський бюджет
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
1.3
|
Участь у виставках інвестиційних пропозицій регіонів України та міжнародних форумах, презентаціях і семінарах
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
За окремим планом
|
Міський бюджет
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
2. Вдосконалення системи маркетингу, інформаційна підтримка активізації інвестиційної діяльності
|
|||||||
2.1
|
Проведення моніторингу звернень інвесторів по єдиній типовій формі фіксації звернення інвестора, передача інформації щодо таких звернень і реагування на них.
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Відділ з питань інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ
Залучені організації
|
постійно
|
Не потребує фінансування
|
-
|
-
|
-
|
2.2
|
Створення та підтримка розділу інвестиційного та міжнародного спрямування на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
постійно
|
Міський бюджет
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
2.3
|
Розробка «Дорожньої карти інвестора», її оновлення за необхідністю
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
2017-2018 роки
|
Інші джерела фінансування
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
2.4
|
Презентація міста у міжнародних та українських виданнях, проведення інвестиційних форумів, семінарів та конференцій з інвестиційно-інноваційної діяльності в місті
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Залучені організації
|
За окремим планом
|
Міський бюджет
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
2.5
|
Пропагування в установленому порядку через засоби масової інформації позитивного досвіду залучення інвестицій в економіку міста
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва, міськрайонна газета «Перемога», журнал «Наш городок»
|
постійно
|
Інші джерела фінансування
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
3. Організаційна, методична та ресурсна підтримка активізації інвестиційної діяльності
|
|||||||
3.1
|
Організація та облаштування інфраструктури Індустріального парку «Фастіндастрі», сприяння залученню інвесторів та реалізації ними проектів на території парку
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Керуюча компанія
|
2017-2018 роки
|
Державний бюджет, місцевий бюджет, власні кошти виконавців
|
-
|
-
|
-
|
3.2
|
Прийом іноземних делегацій з ініціативи посольств зарубіжних країн та міжнародних організацій, акредитованих в Україні
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
постійно
|
Інші джерела фінансування
|
-
|
-
|
-
|
3.3
|
Участь у програмах міжнародної технічної допомоги, міжнародного співробітництва, співпраці з донорськими організаціями щодо залучення коштів для фінансування інвестиційних програм та проектів
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Структурні підрозділи виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
постійно
|
Обласний, місцевий бюджети, державний фонд регіонального розвитку
|
-
|
-
|
-
|
3.4
|
Розробка та реалізація інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку в тому числі тих, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Відділ містобудування та архітектури,
Структурні підрозділи виконавчого комітету Фастівської міської ради
|
постійно
|
Обласний, місцевий бюджети, державний фонд регіонального розвитку
|
-
|
-
|
-
|
4.Підвищення ефективності управління процесами інвестування в економіку міста
|
|
||||||
4.1
|
Організація та проведення робочих нарад, семінарів, “круглих столів” з питань залучення іноземного інвестування , вивчення світового досвіду роботи з іноземними інвесторами за участю представників міжнародних та міжурядових інвестиційних організацій, комісій
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
2016-2018 роки
|
Міський бюджет
|
-
|
У межах фінансування
|
У межах фінансування
|
4.2
|
Проведення семінарів, нарад з керівниками та відповідними спеціалістами органів місцевого самоврядування з питань активізації інвестиційної діяльності в місті
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
2016-2018 роки
|
Інші джерела фінансування
|
-
|
-
|
-
|
4.3
|
Пошук потенційних інвесторів для розвитку провідних галузей економіки міста
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва
|
Постійно
|
Інші джерела фінансування
|
-
|
-
|
-
|
4.4
|
Розробка інвестиційних програм розвитку комунальних підприємств, що належать до спільної власності територіальної громади міста
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Комунальні підприємства міста
|
2016-2018 р.
|
Власні кошти виконавців,
інші джерела фінансування
|
-
|
-
|
-
|
4.5
|
Створення і оновлення реєстрів земельних ділянок та приміщень, які можуть бути запропоновані інвесторам для реалізації їх проектів
|
Управління економіки та міжнародного співробітництва,
Відділ з питань раціонального використання земель та майна
|
Постійно
|
Не потребує фінансування
|
-
|
-
|
-
|
|
Разом:
|
|
|
|
|
-
|
-
|
|
Всього
|
-
|
Х. Організація та контроль за ходом виконання Програми
Програма затверджується рішенням Фастівської міської ради.
Координація роботи, пов'язаної з виконанням Програми, покладається на управління економіки та міжнародного співробітництва.
Щоквартальне інформування КОДА щодо виконання заходів Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в м.Фастові.
Секретар міської ради Н.І.Датко
Теги: Рішення міської ради