Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підготовку та відзначення свята “Як у нас на Василя”
Вт, 10/01/2017 - 10:01 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 28.12.2016 № 362од
Про підготовку та відзначення
свята “Як у нас на Василя”
З метою популяризації народних звичаїв, традицій та духовної культури українського народу, виховання у молоді та старшого покоління патріотизму, керуючись п.20, ч.4, ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
- Організувати та провести 14 січня 2017 року загальноміське свято ”Як у нас на Василя”.
- Затвердити склад організаційного комітету з підготовки та проведення свята “Як у нас на Василя” (додаток 1) .
- Затвердити заходи по підготовці та проведенню свята “Як у нас на Василя” (додаток 2).
- Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови О. П. Давиденко
Міський голова М. В. Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження
№ 362 од від 28.12.2016
С К Л А Д
організаційного комітету з підготовки та відзначення
свята “Як у нас на Василя”
Нетяжук Михало Володимирович
|
- міський голова, голова оргкомітету
|
Давиденко Олена Павлівна
|
- заступник міського голови, заступник голови оргкомітету
|
Члени оргкомітету:
Авксентюк Тетяна Володимирівна
|
- начальник відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ
|
Алісєєнко Людмила Миколаївна
|
- начальник загального відділу
|
Безкровна Ірина Володимирівна
|
- начальник відділу культури і туризму
|
Бруй Лариса Максимівна
|
- начальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачів
|
Войтенко Валентина Леонідівна
|
- начальник комбінату комунальних підприємств
|
Єриш Наталія Леонідівна
|
- начальник управління освіти
|
Зикова Олена Борисівна
|
- перший заступник міського голови
|
Криворучко Лариса Анатоліївна
|
- головний лікар КЗ “Фастівський центр первинної медико-санітарної допомоги”
(за згодою)
|
М`ячиков Сергій Петрович
|
- в. о. начальника Фастівського відділення поліції (за згодою)
|
Папко Олена Всеволодівна
|
- начальник відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення
|
Скиданенко Андрій Володимирович
|
- в. о. начальника відділу молоді та спорту
|
Сідько Павло Євгенович
|
- зав. сектором з питань мобілізаційної роботи
|
Сірченко Лариса Василівна
|
- начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради та її органів
|
Тхоржевська Леся Олесандрівна
|
- керуючий справами виконкому
|
|
|
|
|
|
|
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська
Додаток 2
до розпорядження
№ 362 од від 28.12.2016
ЗАХОДИ
по підготовці та проведенню свята “Як у нас на Василя”
Провести засідання оргкомітету.
|
Січень 2017 р.
|
Нетяжук М. В.
Давиденко О. П.
|
Підготувати та оприлюднити інформацію у місцевих ЗМІ та на офіційному сайті міської ради про загальноміське народне гуляння ”Як у нас на Василя”.
|
До 09.01.2017
|
Авксентюк Т. В.
|
Підготувати план-сценарій проведення концертної частини свята “Як у нас на Василя”.
|
До 09.01.2017.
|
Безкровна І. В.
|
Замовити друк біг-бордів та афіш.
|
До 09.01.2017
|
Безкровна І. В.
|
Розмістити біг-борди на рекламних щитах та афіші на багатоповерхових житлових будинках, у місцевому транспорті.
|
09.01.2017
|
Войтенко В. Л.
Савочка М. М.
Бруй Л. М.
|
Підготувати та направити листи до правоохоронних органів та медичних закладів.
|
До 11.01.2017
|
Сідько П. Є.
|
Зробити схему розміщення торгівельного майданчика, майданчика мікрорайонів, місця розташування виставок-продажу сувенірної продукції, місць приготування страв на польовій кухні.
|
До 11.01.2017
|
Бруй Л. М.
Скиданенко А. В.
|
Запросити взяти участь у загальноміських святкових заходах:
- представників трудових колективів підприємств, закладів, організацій та установ міста;
- учнів та вчителів ЗОШ міста;
- депутатів міської ради;
- представників органів самоорганізації населення міста, представників громадських організацій, релігійні громади.
|
До 11.01.2017
|
Алісєєнко Л. М.
Єриш Н. Л.
Сірченко Л. В.
Папко О. В.
|
Підготувати та забезпечити:
- місце виступу колективів;
- підключення звукової апаратури;
- призи для учасників конкурсів;
- харчові продукти для приготування чаю, узвару, куті;
- силові конкурси для учасників заходу.
|
До 14.01.2017
|
Безкровна І. В.
Скиданенко А. В.
|
Забезпечити додаткові урни для сміття на площі та періодичне їх прибирання під час проведення заходу.
|
14.01.2017
|
Войтенко В. Л.
|
Організувати торгівлю продуктами харчування (вареники, пиріжки, кава та чай, кутя та ін.), сувенірними товарами.
|
14.01.2017
12-00 – 15-00
|
Зикова О. Б.
Бруй Л. М.
|
Забезпечити охорону публічного порядку та медичний нагляд під час проведення свята.
Перекрити площу Перемоги для в’їзду автотранспорту.
|
14.01.2017
12-00 - 15-00
З 11-30 до 15-30
|
Криворучко Л. А.
М`ячиков С. П.
М`ячиков С. П.
|
Забезпечити прибирання території міста після святкового заходу.
|
14.01.2017
|
Войтенко В. Л.
|
Витрати пов’язані з організацією та проведенням заходу оплатити за рахунок коштів, виділених відділу культури і туризму та відділу молоді та спорту по КЕКВ 2282.
|
Січень 2017 р.
|
Безкровна І. В.
Скиданенко А. В.
|
Керуючий справами Л. О. Тхоржевська