Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Проведено прийом громадян з особистих питань
Ср, 11/01/2017 - 14:50 | Адміністрація2
11 січня секретар міської ради Наталія Датко за участю начальника відділу звернень громадян міськвиконкому Оксани Папко провела прийом громадян з особистих питань.
Фастівчанка цікавилася питаннями надання матеріальної допомоги та виплатою «чорнобильських коштів» через Пенсійний фонд. З подібним питанням до секретаря міської ради звернулася і жителька вулиці Курчатова: вона прагнула дізнатися можливі механізми виплат «чорнобильських» коштів та виплат на «дітей війни» з Пенсійного фонду.
Мешканка Фастова скаржилася, що через спір з сусідами не може приватизувати земельну ділянку та просила вирішити дане питання. А фастівчанин – інвалід Великої Вітчизняної війни, що проживає на по вул.Соборна, цікавився як можна отримати земельну ділянку для облаштування на ній гаражу.
Цікавило містян і питання опалення: жителька вулиці І.Ступака цікавилася, чи можливо відновити централізоване опалення в будинку, а її сусідка нарікала на відсутність субсидії на електроопалення. Ще одна фастівчанка звернулася за актом обстеження житлово-побутових умов, її питання було вирішено відразу ж.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Заявникам надано консультації та роз’яснення.