Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Міський голова провів апаратну нараду
Вт, 17/01/2017 - 07:55 | Адміністрація2
16 січня у м.Фастів міський голова Михайло Нетяжук провів нараду з керівниками структурних підрозділів міськвиконкому, головами комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста і керівниками комунальних підприємств міста.
З першого питання про оплату податку на нерухоме майно, відмінне від змеленої ділянки, на апаратній нараді доповів заступник начальника Васильківської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, начальник Фастівського відділення Олександр Міщенко. Він зазначив, що зміна ставки податку з 1,5% до 0,5% вступить в дію лише з 01 січня 2018 року, цього ж року, згідно діючого законодавства, підприємці повинні сплачувати податок ще в розмірі 1,5%. Стосовно питання «великих (об’ємних)» платників податків, котрі не сплачують даний податок: їх споруди відносяться до споруд промисловості Відповідно до чинного законодавства, платити вказаний податок можуть лише сільгоспвиробники, якщо їх споруди були визначені як промислові, а потім почали здаватися в оренду. Тоді вони автоматично стають платниками даного податку. Для підприємств промисловості цього не передбачено. Законодавець також не передбачив необхідності переведення промислових приміщень промислових підприємств у разі їх здачі в оренду промислових приміщень під непромислові нема зобов’язань їх переводити в як приміщення «для комерційної діяльності».
Співдоповідач з даного питання – начальник Фастівського БТІ Віктор Мірошниченко, зазначив, що проконтролювати сплату податку на нерухоме майно для населення в ракурсі площ, займаних будівництвом, за допомогою існуючих в БТІ баз не вдасться. Адже вони недосконалі, а дані в них – застарілі. На даний час в БТІ існує паперова база, паперовий архів та особиста внутрішня база по власникам житлових індивідуальних будівель і споруд. В архіві ж знаходить 20618 справ на індивідуальні житлові будинки та квартири. Фактично з них житлові квартири – 5635.
З другого питання про роботу Фастівського об’єднаного управління пенсійного фонду України Київської області доповіла начальник організації Вікторія Костецька. Вона зазначила, що Фастівським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Київської області забезпечено своєчасне та в повному обсязі фінансування виплати пенсій та грошової допомоги.
З початку року на пенсійні виплати спрямовано 554млн.780 тис.грн. На обліку управлінні перебуває 28379 пенсіонерів (в 2015 році 28504 чоловік).
Відділом обслуговування громадян ведеться прийом за принципом “єдиного вікна. За 2016 рік в громадську приймальню звернулося 16653 громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 3516 громадян менше .
• Пенсії за віком отримують на 01.01.2017 р- 22030 чол. ( сер. розмір 1784,34грн.), а на 01.01.16 р. - 22328 чол. ( сер. розмір 1673.80 грн.);
• за інвалідністю на 01.01.2017р - 2933 чол. ( сер. розмір 2083,43грн. ), а на 01.01.16 р. - 2951 чол. (сер. розмір 1939,20 грн.),
• по втраті годувальника на 01.01.2017р. - 1123чол. ( сер. розмір 1596,36 грн.), а на 01.01.15 р. - 1171 чол. ( сер. розмір 1485,09 грн.),
• за вислугу років на 01.01.17 р. - 448 чол. ( сер. розмір 1803,91 грн. ), а на
01.01.2016р.- 433 чол. ( сер. розмір 1658,66 грн.),
• соціальні пенсії на 01.01.17 р. - 206 чол. ( сер. розмір 1270,00 грн. ), а на
01.01.2016р.- 219 чол. ( сер. розмір 1098.81 грн.).
Середній розмір призначених пенсій становить на 01.01.17 р.- 1788 грн. 66 коп. ,а на 01.01.16 р. - 1663 грн. 50 коп.
Із загального числа пенсіонерів на 01.01.17р.
• одержують пенсію нижче прожиткового мінімуму 1993 чол. (середній розмір 1056,34 грн. ), а на 01.01.2016р. 1227 чол.(сер. розмір 937,26 грн. ),
• у розмірі прожиткового мінімуму на 01.01.2017 р,- 674 чол. ( сер. розмір 1247,00 грн), а на 01.01.2016р- 512 чол.(сер. розмір 1074.00 грн.),
• у розмірі вище прожиткового мінімуму на 01.01.2017 р,- 24078 чол. ( сер. розмір 1887,04 грн.), а на 01.01.2016р. - 25368 чол. (сер. розмір 1741,24 грн. ).
Щомісяця проводиться робота по опрацюванню списків пенсіонерів, які працюють. Із загального числа пенсіонерів на 01.01.17р. - 6900 чол. працюючі, а на 01.01.16 р. - 6760 чол. працюючі. Середній розмір їх пенсій становить відповідно 1787,27 грн та 1720,91 грн.
Фастівським об’єднаним управлінням ПФУ проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед працюючого населення та серед пенсіонерів. В управлінні працює «Школа майбутнього пенсіонера». Повну версію звіту шукайте ТУТ
З третього питання про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2016 рік на апаратній нараді доповіла начальник ЦНАПу Тетяна Наливайко. Вона повідомила, що Центр було створено 01 серпня 2013 року, наразі в штаті – 5 адміністраторів. В ЦНАПі було надано 87 послуг, затверджено 87 інформаційних та технологічних карток. За звітний період зареєстровано 7679 звернень на отримання адмінпослуг. Адміністраторами надано 2335 усних консультацій, складено 993 адмінпротоколи. Надано 242 відмови у наданні адмінпослуг. Також за звітний період видано нових паспортів та вклеєно фото по досягнень 25- та 45-річного віку – 1646 шт. Тетяна Федорівна також зазначила, що за 2016 рік до місцевого бюджету за рахунок адмінзбору від надання адміністративних послуг надійшло більше 191 тис.грн.
З наступного питання про включення індустріального парку «Фастіндастрі» до Реєстру індустріальних (промислових) парків України на апаратній нараді доповіла начальник управління економіки та міжнародного співробітництва Анна Рябоконь. Вона повідомила, що 11 січня 2017 року у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України відбулося засідання постійно діючої міжвідомчої комісії з підготовки рекомендацій щодо включення індустріальних (промислових) парків до Реєстру індустріальних (промислових) парків. Засіданням комісії вирішено включити під №17 індустріальний парк «Фастіндастрі» до Реєстру індустріальних (промислових) парків України. Це надасть можливість заручитися фінансовою підтримкою держави у питаннях облаштування парку та пошуку інвесторів. Анна Сергіївна також зазначила, що розміри Індустріального парку «Фастіндастрі» складають 15 гектарів, а у самому парку планується створити біля 450 робочих місць.
Про очистку доріг від снігу на апаратній нараді доповіла керівник Комбінату комунальних підприємств міста Валентина Войтенко. Вона зазначила, що прибирання здійснювалося трьома видами техніки: за допомогою грейдеру, який може розчищати лише магістральні вулиці, переобладнаним МАЗом, який також можна задіювати лише для розчищення широких доріг, та новим міні-трактором, який має змогу прочищати більш вузькі вулиці. Разом з тим, Валентина Леонідівна зазначила, що в місті існує велика проблема: через нерозчищеність дерев часто техніка не має змоги «пройти» вулицею та здійснити очищення дороги від снігу.
Про підключення офіційного сайту Фастівської міської ради до сайту електронних петицій на апаратній нараді доповіла начальник відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ Тетяна Авксентюк. Вона зазначила, на початку 2017 року фастівчани отримали змогу створювати петиції. Це стало можливим після підписання виконавчим комітетом Фастівської міської ради та Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» Меморандум про взаєморозуміння. Банер «Єдина система місцевих петицій» розміщений в правій колонці сайту під розділом «Оголошення». Клікнувши на нього, користувач перейде на сайт петицій http://e-dem.in.ua, де й можна, після реєстрації, створити петицію або ж віддати голос за вже створену петицію. Петиція до Фастівської міської ради розглядається за умови збору на її підтримку протягом не більше як трьох місяців з дня її оприлюднення не менш ніж 20 підписів громадян (мешканців). Розгляд Петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду. Більш детальну інформацію про порядок розгляду електронної петиції, адресованої Фастівській міській раді шукайте ТУТ.
Міський голова Михайло Нетяжук нагадав посадовим особам місцевого самоврядування, а також керівникам комунальних підприємств міста, що цього року необхідно подавати електронні декларації, попередньо отримавши електронний підпис.