Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Звіт про звернення громадян за 2016 рік
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка міський голова Нетяжук М.В. проводив прийоми громадян.
Аналогічно щотижня у визначені дні ведуть прийом громадян заступники міського голови, керуючий справами виконкому.
Згідно затвердженого графіка міський голова провів 51 особистий прийом, з них - 24 виїзних:
1. 20.01.2016р. – мікрорайон Кадлубиця;
2. 03.02.2016р. – управління соціального захисту населення;
3. 17.02.2016р. – мікрорайон Завокзалля;
4. 02.03.2016 р. – КП «Фастівська ЖЕК»;
5. 16.03.2016 р. – мікрорайон Снігурівка;
6. 06.04.2016 р. - ВАТ «Елопак - Фастів»;
7. 20.04.2016 р. – мікрорайон Казнівка;
8. 04.05.2016 р. – ДП ПАТ «Оболонь «Пивоварня Зіберта»;
9. 18.05.2016 р. – мікрорайон Заріччя;
10. 01.06.2016 р. - ТОВ «ЕКО-ВТОР»;
11. 15.06.2016 р.- мірорайон Потіївка;
12. 06.07.2016 р - Комбінат комунальних підприємств;
13. 20.07.2016 р. – мікрорайон Фастів-ІІ;
14. 03.08.2016 р. - ТОВ «Київхліб»;
15. 03.08.2016 р. – мікрорайон Завокзалля;
16. 17.08.2016 р. – мікрорайон Кадлубиця;
17. 07.09.2016 р. – Фастівська міська лікарня;
18. 21.09.2016 р. – мікрорайон Снігурівка;
19. 05.10.2016 р. – КП «Фастівтепломережа»;
20. 19.10.2016 р. - мікрорайон Завокзалля;
21. 02.11.2016 р. – КП «Фастівський міський ринок»
22. 16.11.2016 р. - мікрорайон Казнівка;
23. 07.12.2016 р. – ТОВ «Компанія «Юніевст Маркетинг";
24. 21.12.2016 р. – мікрорайон Заріччя;
На особистому прийомі МІСЬКИМ головою прийнято 522 звернення, що на 63 звернень більше ніж аналогічний період 2015 року.
З метою внесення в систему державно-управлінських відносин публічного спілкування представників влади з громадянами України через розширений прийом. було проведено 2 розширені прийоми громадян в рамках національного проекту «Діалог народу і влади та протидії копурції» 23 листопада 2016 року, 28 грудня 2016 року.
Всього у 2016 році на особистому прийомі побувало 1067 громадян (1032 питання).
Всіх громадян уважно вислухано, обговорено шляхи розв’язання піднятих проблем, надані доручення службам . Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувались , по можливості , на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження №3од від 04.01.2016р. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2016 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів»
у 2016 році телефонні зв’язки з населенням провели:
1. начальник відділу містобудування та архітектури (22.01.2016р.);
2. Секретар Фастівської міської ради Датко Н.І. (18.02.2016р.);
3. начальник КП «Фастівводоканал» (17.03.2016 р.);
4. Заступник міського голови з гуманітарних питань (21.04.2016 р.);
5. Начальник КП «Фастівська ЖЕК» (19.05.2016 р.);
6. Начальник управління соціального захисту населення (16.06.2016 р.);
7. Начальник служби у справах дітей та сім’ї (21.07.2016);
8. начальник Фастівського ККП (18.08.2016 р.);
9. Перший заступник міського голови (12.09.2016 р.);
10. Начальник відділу з питань раціонального використання земель та майна (20.10.2016 р.);
11. Головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та по роботі зі скаргами громадян (17.11.2016 р.);
12. Директор Центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді (22.12.2016 р.).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За 2016 рік надійшло 2752 звернення громадян, що на 250 звернень менше в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.
Вирішено звернень позитивно - 1018;
Дано роз’ярення – 1521;
Звернення, що пересилаються за належністю – 35;
Звернення , що опрацьовуються виконавцями – 178.
1.
|
Кількість звернень, що надійшли за
січень – грудень 2016р.
|
2752
|
2.
|
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
3240
|
|
У тому числі питання:
|
|
Аграрної політики і земельних відносин
|
412
|
|
Транспорту і зв’язку
|
72
|
|
Соціального захисту
|
794
|
|
Праці і заробітної плати
|
58
|
|
Охорони здоров’я
|
25
|
|
Комунального господарства
|
656
|
|
Житлової політики
|
488
|
|
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
|
12
|
|
Діяльність органів місцевого самоврядування
|
22
|
|
Екологія та природні ресурси
|
67
|
|
Інші
|
634
|
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту ( щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 794, що практично на рівні 2015 року (796 звернень) . Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей та одиноких матерів, військовослужбовці АТО, сім’ї військовослужбовців, які беруть участь в АТО і призвані під час мобілізації, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних опареній і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
Станом на 31.12.2016р. за матеріальною допомогою звернулось 515 громадянин ,виплачено 583581 грн.47 коп. (у 2015 році – 513 громадян – 382 904 грн. 68 коп).
Колективні звернення, а їх станом на 31.12.2016року надійшло 206 звернень, що на 30 звернення бальше ніж за аналогічний період 2015 року) у них 3000 підписів , питання стосувались:
- щодо розчищення дерев по вулицях Якубовського, Транспортна, Ковпака, Буйка, Кошового та на кладовищі;
- щодо низької напруги в електромережах мікрорайону Кадлубиця;
- щодо зміни графіку руху на маршруті «Вокзал-Унава»;
- щодо порушення графіку руху на маршруті «Миронівський парк»;
- щодо відновлення енергопостачання у гуртожитку по вул. Інтернаціональна,6;
- щодо перейменування вулиць міста;
- щодо водовідведення по провулку Г.Танкістів;
- щодо будівництва ЗОШ №12;
- щодо заміни ліфта по вул. Шевченка,2;
- щодо ремонту покрівлі та щитової у будинку по вул. Транспортна,16;
- щодо підтоплення прибудинкової території дощовими водами по вул.Шевченка,35;
- щодо проведення звітно-виборних зборів у мікрорайоні Фастів-ІІ;
- щодо надання дозволу на здійснення кінцевої зупинки на маршруті «Мехколона» біля пошти;
- щодо не надання дозволу на встановлення гаража на прибудинковій території по вул. Соборна, 36;
- щодо розчищення від захаращення поваленими деревами та побутовим сміттям лісопосадкових смуг.
- щодо встановлення рефрижераторного вагону для відкриття байдарочної станції;
- щодо проведення технічної експертизи двох ліфтів по вул.І.Мазепи,16:
- щодо надання допомоги на облаштування дитячого майданчика по вул.Галафеєва,103;
- щодо індивідуального електроопалення по вул.Горького,2;
- щодо виділення коштів для ремонту ліфтів по вул.Небесної Сотні,8;
- щодо встановлення лежачого поліцейського біля буд.№17 по пров.Набережний;
- щодо ремонту доріг по вулицях мікрорайону Мехколона;
- щодо асфальтування прибудинкової території по вул.Шевченка,буд.№20,22;
- щодо асфальтування доріг по вул.Ломоносова,Новіцького, Кривоноса;
- щодо облаштування тротуару по вул.Брандта та відновлення вуличного освітлення;
- щодо благоустрою вулиць Гайдамаків, Семена Палія, Якубовського;
- щодо діяльності ТОВ «Евроконтакт»;
- щодо опати праці працівників шкільних їдалень;
- щодо ремонту ліфту по вул.Шевченка,2;
- щодо облаштування дитячого майданчика по вул. Володимира Великого;
- щодо ремонту покрівлі та вентиляційних каналів по вул.Соборна,27;
- щодо електроопаленя у будинку по вул.Соборна,54;
- скарга на ПАТ «Київобленерго» щодо віключення електропостачання;
- подяка працівникам територіального центру;
- подяка за відновлення вуличного освітлення у мікрорайоні Заріччя;
- та інші звернення.
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 450 звернень, у тому числі до:
- «урядової гарячої лінії» - 408 (з них 3 анонімних) ;
- Київської обласної державної адміністрації – 42 ;
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту.
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою усунення недоліків по веденню діловодства, відповідно до розпорядження міського голови №14 од від 19.01.2016 року було проведено 11 перевірок в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян.