Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради в 2016 році
Ср, 25/01/2017 - 10:50 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 20.01.2017 м. Фастів №21
Про підсумки роботи щодо розгляду
звернень громадян у виконавчому комітеті
Фастівської міської ради в 2016 році
Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян О.С.Папко «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради в 2016 році» керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп.1 п. «б» ч.1 ст.38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:
1. Інформацію «Про стан розгляду заяв і скарг громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради за 2016 рік» взяти до відома (додаток ).
2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли із вищестоящих органів влади, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни, розгляд звернень, отриманих на урядову телефонну «гарячу лінію», та оперативне вирішення порушених у них питань.
3. Продовжити практику проведення прямих телефонних зв’язків з посадовими особами міськвиконкому, керівниками комунальних підприємств, висвітлення проблем, які порушуються у зверненнях в засобах масової інформації.
4. Посилити відповідальність посадових осіб за виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та контроль за своєчасним і якісним вирішенням питань, порушених у заявах і скаргах громадян.
5. Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці АТО, сім’ї військовослужбовців, які беруть участь в АТО і призвані під час мобілізації, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
6. Виявляти і усувати причини, що породжують колективні та повторні скарги.
7. Продовжити роботу щодо вдосконалення організації виїзних прийомів громадян за місцем роботи і проживання, домогтися, щоб звернення громадян, їх обґрунтовані скарги вирішувалися на місцях тими службовими особами, до компетенції яких це відноситься, та у відповідності із Законом України «Про звернення громадян».
8. З метою оперативного реагування на звернення громадян продовжити функціонування «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри» в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради.
9. Враховувати в планах соціально-економічного розвитку міста пропозиції і зауваження, висловлені громадянами у листах та під час усних і виїзних прийомів громадян.
10. Провести у березні поточного року нараду з працівниками управлінь, відділів, служб міськвиконкому щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян.
11. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Міський голова М.В.Нетяжук
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 2016 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видані розпорядження:
1. «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань в трудових колективах та мікрорайонах міста в 2016 р.» (розпорядження №6 од від 12.01.2016 р).
2. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2016 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження №3 од від 04.01.2016 р.).
3. «Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2016 році» (розпорядження №1од від 04.01.2016 р.)
4. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2016 р.» (розпорядження №14 од від 19.01.2016 р.)
5. «Про організацію виконання в місті Фастові Указу Президента України «109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в 2016 році» ( розпорядження №16 од від 19.01.2016 р.)
4. «Про внесення змін до розпорядження №204 від 26.09.2014 року «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у місцевому бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги громадян міста Фастова» (розпорядження №40 од від 17.02.2016 р., розпорядження №213 од від 26.09.2014 р.)
5. «Про внесення змін до розпорядження №1 од від 04.01.2016 р. «Про організацію особистого прийому громадян в Фастівській міській раді та її виконавчому комітеті в 2016 р. ( розпорядження № 39 од від 11.02.2016 р.)
6. «Про затвердження положення про «телефон довіри» виконавчого комітету Фастівської міської ради (розпорядження № 266 від 11.11.2013 р.)
7. «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії у виконавчому комітету Фастівської міської ради (розпорядження №267 від 11.11.2013 р.)
8. «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Фастівській міській раді та її виконавчих органах» (розпорядження №7 від 02.01.2013 р.)
Відповідно до розпорядження №71 од від 03.04.2015 року «Про розподіл основних обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником голови, заступниками міського голови, керуючим справами» роботу посадових та службових осіб зі зверненнями громадян координує керуючий справами.
Відділ по роботі із зверненнями громадян створений рішенням сесії №5-ІІ-ІУ від 27 червня 2002 року. Затверджене положення про відділ, де працює начальник відділу та головний спеціаліст. Для спеціалістів відділу є окреме приміщення, створені умови для відвідувачів. Обладнаний стенд з інформаційно-довідковими матеріалами. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.15 кожного дня, обідня перерва з 12.00 до 13.00. Для забезпечення вільного та зручного доступу до приміщення виконавчого комітету осіб літнього віку та осіб з обмеженими можливостями облаштований пандус.
План роботи відділу складається на кожен місяць поточного року за погодженням керуючого справами виконавчого комітету Фастівської міської ради
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконкому.
На засіданні виконкому розглянуто питання :
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради в 2015 році» (рішення №22 від 21.01.2016р.);
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перший квартал 2016 р. (рішення №182 від 22.04.2016 р.).
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за перше півріччя 2016 р. (рішення №290 від 02.08.2016 р.).
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Фастівської міської ради за 9 місяців 2016 р. (рішення №469 від 28.10.2016 р.).
Також звернення громадян розглядаються на розширених апаратних нарадах у міського голови.
Велика увага в міськвиконкомі приділяється організації особистого прийому громадян. Згідно затвердженого графіка міський голова Нетяжук М.В. проводив прийоми громадян.
Аналогічно щотижня у визначені дні ведуть прийом громадян заступники міського голови, керуючий справами виконкому.
Графік прийому вивішений у вестибюлі виконкому, на стенді в приймальні, надрукований у міськрайонній газеті «Перемога», висвітлено на офіційному сайті Фастівської міської ради.
Згідно затвердженого графіка міський голова провів 51 особистий прийом, з них - 24 виїзних:
1. 20.01.2016р. – мікрорайон Кадлубиця;
2. 03.02.2016р. – управління соціального захисту населення;
3. 17.02.2016р. – мікрорайон Завокзалля;
4. 02.03.2016 р. – КП «Фастівська ЖЕК»;
5. 16.03.2016 р. – мікрорайон Снігурівка;
6. 06.04.2016 р. - ВАТ «Елопак - Фастів»;
7. 20.04.2016 р. – мікрорайон Казнівка;
8. 04.05.2016 р. – ДП ПАТ «Оболонь «Пивоварня Зіберта»;
9. 18.05.2016 р. – мікрорайон Заріччя;
10. 01.06.2016 р. - ТОВ «ЕКО-ВТОР»;
11. 15.06.2016 р.- мірорайон Потіївка;
12. 06.07.2016 р - Комбінат комунальних підприємств;
13. 20.07.2016 р. – мікрорайон Фастів-ІІ;
14. 03.08.2016 р. - ТОВ «Київхліб»;
15. 03.08.2016 р. – мікрорайон Завокзалля;
16. 17.08.2016 р. – мікрорайон Кадлубиця;
17. 07.09.2016 р. – Фастівська міська лікарня;
18. 21.09.2016 р. – мікрорайон Снігурівка;
19. 05.10.2016 р. – КП «Фастівтепломережа»;
20. 19.10.2016 р. - мікрорайон Завокзалля;
21. 02.11.2016 р. – КП «Фастівський міський ринок»
22. 16.11.2016 р. - мікрорайон Казнівка;
23. 07.12.2016 р. – ТОВ «Компанія «Юніевст Маркетинг";
24. 21.12.2016 р. – мікрорайон Заріччя;
На особистому прийомі головою прийнято 522 звернення, що на 63 звернень більше ніж аналогічний період 2015 року.
З метою внесення в систему державно-управлінських відносин публічного спілкування представників влади з громадянами України через розширений прийом, що надає можливість безпосереднього спільного спілкування громади територіальної одиниці з керівниками підрозділів державної та міської влади у форматі публічності, прямого, спілкування представників влади з громадянами, посилення відповідальності державних службовців перед громадою та як дієвих механізмів боротьби з корупцією міським головою було проведено розширені прийоми громадян в рамках національного проекту «Діалог народу і влади та протидії копурції» 23 листопада 2016 року, 28 грудня 2016 року за участю начальника відділу звернень громадян міськвиконкому , першого заступника керівника прокуратури, представника Національної поліції України, головного спеціаліста командування ОМВК, начальника відділу обслуговування громадян Управління Пенсійного фонду, начальника комбінату комунальних підприємств ., начальників КП «Фастівська ЖЕК», КП «Фастівводоканал» , головного інженера КП «Фастівтепломережа», начальника Фастівської філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз", директора КП «Фастівський ринок», начальника Фастівської філії «Київобленерго», директора МБТІ, начальника управління соціального захисту населення, начальника Фастівського підрозділу ДФСУ, головного редактора міськрайонної газети «Перемога», начальника відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ, начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, завідуючої сектором з охорони здоров'я, начальника управління освіти, завідуючої сектором опіки, піклування та усиновлення ССД Мазуренко О.М, начальника відділу з питань внутрішньої політики та по роботі з органами самоорганізації населення, начальника відділу з питань раціонального використання земель та майна, начальника з питань НС, ЦСЗ.
Під час розширеного прийому було зареєстровано 22 звернення, деякі з них – колективні. Фастівчан турбували питання благоустрою міста, зокрема, ремонту відбійника по вулиці Г.Танкістів. Житель провулку Коцюбинського нарікав та неправильне прокладання сусідом каналізаційних мереж (над трубами водопостачання), що загрожує здоров’ю мешканців, а також турбувався за ліквідацію гаражів по провулку.
Колективним було звернення громадян стосовно будівництва нового будинку: жителі прилеглих багатоповерхівок турбувалися, щоб нове будівництво не завдало шкоди їх житлу, а також просили покращити прибирання комунальниками прибудинкової території.
Жителі будинку №7 по вул.К.Строкова окреслили коло проблем, які є в будівлі: відсутність газопостачання, освітлення, відсутність ліфту, а також продаж місць під автостоянки, підвал тощо.
Турбували фастівчан і особисті питання: стосовно зміни цільового призначення земельної ділянки,надання матеріальної допомоги, пільг на водопостачання, надання кімнати в гуртожитку, виділення земельної ділянки, влаштування до будинку-інтернату літніх людей, оформлення пенсії та інвалідності. Житель вулиці Г.Танкістів цікавився питаннями добудови залізничного вокзалу, поверненням до міста фіскальної служби, зниження до попередніх показників тарифів на комунальні послуги, а також піднімав питання користування земельними ділянками по вул.Європейській.
Під час розширеного прийому громадян було зареєстровано чимало скарг. Фастівчанка нарікала на вживання сусідами по кімнаті в гуртожитку наркотичних засобів та цікавилася процедурою виселення із кімнат. Кілька скарг зареєстровано на голів ОСББ, ще декілька – на незаконне будівництво та приватизацію земельної ділянки.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Заявникам надано консультації та роз’яснення.
Всього у 2016 році на особистому прийомі побувало 1067 громадян (1032 питання).
Про проведення прийому громадян повідомляється через голів комітетів самоорганізації населення мікрорайонів міста, голів вуличних комітетів, керівників підприємств.
Всіх громадян уважно вислухано, обговорено шляхи розв’язання піднятих проблем, надані доручення службам міськвиконкому. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувались , по можливості , на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження №3од від 04.01.2016р. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастова в 2016 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів»
За 2016 рік телефонні зв’язки з населенням провели:
1. В.о. начальника відділу містобудування та архітектури (22.01.2016р.);
2. Секретар Фастівської міської ради Датко Н.І. (18.02.2016р.);
3. В.о.начальника КП «Фастівводоканал» (17.03.2016 р.);
4. Заступник міського голови з гуманітарних питань (21.04.2016 р.);
5. Начальник КП «Фастівська ЖЕК» (19.05.2016 р.);
6. Начальник управління соціального захисту населення (16.06.2016 р.);
7. Начальник служби у справах дітей та сім’ї (21.07.2016);
8. В.о начальника Фастівського ККП (18.08.2016 р.);
9. Перший заступник міського голови (12.09.2016 р.);
10. Начальник відділу з питань раціонального використання земель та майна (20.10.2016 р.);
11. Головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та по роботі зі скаргами громадян (17.11.2016 р.);
12. Директор Центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді (22.12.2016 р.).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За 2016 рік надійшло 2752 звернення громадян, що на 250 звернень менше в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.
Вирішено звернень позитивно - 996;
Дано роз’ярення – 1492;
Звернення, що пересилаються за належністю – 35;
Звернення , що опрацьовуються виконавцями – 229.
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту ( щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 794, що практично на рівні 2015 року (796 звернень) . Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей та одиноких матерів, військовослужбовці АТО, сім’ї військовослужбовців, які беруть участь в АТО і призвані під час мобілізації, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних опареній і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки;
Станом на 31.12.2016р. за матеріальною допомогою звернулось 515 громадянин (у 2015 році – 513 громадян), виплачено 583581 грн.47 коп. (2015 році – 382 904 грн. 68 коп).
1.
|
Кількість звернень, що надійшли за
січень – грудень 2016р.
|
2752
|
2.
|
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
3240
|
|
У тому числі питання:
|
|
Аграрної політики і земельних відносин
|
412
|
|
Транспорту і зв’язку
|
72
|
|
Соціального захисту
|
794
|
|
Праці і заробітної плати
|
58
|
|
Охорони здоров’я
|
25
|
|
Комунального господарства
|
656
|
|
Житлової політики
|
488
|
|
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
|
12
|
|
Діяльність органів місцевого самоврядування
|
22
|
|
Екологія та природні ресурси
|
67
|
|
Інші
|
634
|
Колективні звернення, а їх станом на 31.12.2016року надійшло 206 звернень, що на 30 звернення бальше ніж за аналогічний період 2015 року) у них 3000 підписів , питання стосувались:
- щодо розчищення дерев по вулицях Якубовського, Транспортна, Ковпака, Буйка, Кошового та на кладовищі;
- щодо низької напруги в електромережах мікрорайону Кадлубиця;
- щодо зміни графіку руху на маршруті «Вокзал-Унава»;
- щодо порушення графіку руху на маршруті «Миронівський парк»;
- щодо відновлення енергопостачання у гуртожитку по вул. Інтернаціональна,6;
- щодо перейменування вулиць міста;
- щодо водовідведення по провулку Г.Танкістів;
- щодо будівництва ЗОШ №12;
- щодо заміни ліфта по вул. Шевченка,2;
- щодо ремонту покрівлі та щитової у будинку по вул. Транспортна,16;
- щодо підтоплення прибудинкової території дощовими водами по вул.Шевченка,35;
- щодо проведення звітно-виборних зборів у мікрорайоні Фастів-ІІ;
- щодо надання дозволу на здійснення кінцевої зупинки на маршруті «Мехколона» біля пошти;
- щодо не надання дозволу на встановлення гаража на прибудинковій території по вул. Соборна, 36;
- щодо розчищення від захаращення поваленими деревами та побутовим сміттям лісопосадкових смуг.
- щодо встановлення рефрижераторного вагону для відкриття байдарочної станції;
- щодо проведення технічної експертизи двох ліфтів по вул.І.Мазепи,16:
- щодо надання допомоги на облаштування дитячого майданчика по вул.Галафеєва,103;
- щодо індивідуального електроопалення по вул.Горького,2;
- щодо виділення коштів для ремонту ліфтів по вул.Небесної Сотні,8;
- щодо встановлення лежачого поліцейського біля буд.№17 по пров.Набережний;
- щодо ремонту доріг по вулицях мікрорайону Мехколона;
- щодо асфальтування прибудинкової території по вул.Шевченка,буд.№20,22;
- щодо асфальтування доріг по вул.Ломоносова,Новіцького, Кривоноса;
- щодо облаштування тротуару по вул.Брандта та відновлення вуличного освітлення;
- щодо благоустрою вулиць Гайдамаків, Семена Палія, Якубовського;
- щодо діяльності ТОВ «Евроконтакт»;
- щодо опати праці працівників шкільних їдалень;
- щодо ремонту ліфту по вул.Шевченка,2;
- щодо облаштування дитячого майданчика по вул. Володимира Великого;
- щодо ремонту покрівлі та вентиляційних каналів по вул.Соборна,27;
- щодо електроопаленя у будинку по вул.Соборна,54;
- скарга на ПАТ «Київобленерго» щодо віключення електропостачання;
- подяка працівникам територіального центру;
- подяка за відновлення вуличного освітлення у мікрорайоні Заріччя;
- та інші звернення.
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 450 звернень, у тому числі до:
- «урядової гарячої лінії» - 408 (з них 3 анонімних) ;
- Київської обласної державної адміністрації – 42 ;
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання пільгового перевезення пасажирів;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту.
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань», та з метою підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Фастівської міської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1 працює «Гаряча» телефонна лінія; щоденно та цілодобово за телефоном 6-31-00. В період з 8.00 до 17.00 інформація від громадян приймається працівником приймальної міськвиконкому – головним спеціалістом загального відділу. В період з 17.00 до 8.00 інформація від громадян приймається відповідними черговими або диспетчером міськвиконкому і о 8.00 передається для реагування відділу по роботі із зверненнями громадян. У вихідні дні чергування здійснюють заступники міського голови та спеціалісти міськвиконкому відповідно з затвердженим графіком.
Крім того, на всіх підприємствах житлово-комунального господарства створені цілодобові диспетчерські служби.
5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 – цілодобові номери телефонів єдиної диспетчерської служби Щоб дізнатися причину відсутності води, газо-, електро- чи теплопостачання, можна зателефонувати не тільки до диспетчера тієї організації, яка надає послугу, а й в житлово-експлуатаційну контору, в центр інформування населення. Саме в ЖЕК додзвонитися найпростіше. У диспетчерській службі працює три телефони: той, який був досі – 5-42-58, і два додаткові – 5-20-40 та 098-037-05-03.
За цими номерами фастівчанам неодмінно нададуть інформацію про те, чому абонент не отримує тієї чи іншої комунальної послуги і які перспективи вирішення цієї проблеми.
Для оперативного інформування населення диспетчери «Фастівводоканалу», районного підрозділу «Київобленерго», Фастівської філії по експлуатації газового господарства та «Фастівтепломережі» зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації (і, звичайно ж, про планові ремонтні роботи).
Сюди ж фастівчани можуть телефонувати й в разі пориву на водогоні чи обвислого або порваного електричного дроту. Повідомлення буде передане за адресою.
Інформація в разі аварійних ситуацій невідкладно передається заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків.
Станом на 31 грудня 2016 року на телефон гарячої лінії надійшло 46 звернень громадян, більшість звернень стосувалось питань комунального господарства, а саме: повідомлення про відсутність опалення у будинку №2 по вул. Горького, відновлення роботи ліфту по вул. Г.Танкістів,3 (вирішено позитивно), щодо відновлення роботи радіозв’язку по вул. Червоноармійська,36 (вирішено позитивно), щодо благоустрою дороги по пров. Стеценка, №16 , щодо великої кількості безпритульних собак у мірорайоні Журавлівка, вул.Костельна, щодо відновлення вуличного освітлення по вул. Соборна,115, та вул. Солов»їна, щодо захисту прав споживачів, щодо відсутності опалення по вул.Івана Ступака, Саєнка, щодо відсутності газопостачання по вул. С.Палія, щодо спалювання сміття у міському парку, щодо відсутності водопостачання по вул.Кірова, щодо відновлення роботи бювету у міському парку, щодо благоустрою прибудинкової території по вул.Соборна,52; щодо аварійності дерев у міському парку; відсутність вуличного освітлення по вул.Лазо та провулку Червонофлотському, відновлення освітлення по вул.Героїв України, надання квітанції на отримання субсидії.
Всі питання, які підняті у зверненнях були вирішені позитивно та надано роз’яснення.
Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах здійснюється через ««Телефон довіри» який працює у відділі по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл.. Соборна,1; у робочі дні: понеділок-четвер з 09.00 до 12.00 та з 13.00 16.00 години, у п’ятницю з 9.00 до 12.00 та 13.00 до 15.00 години за номером 6-02-14.
Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.
Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством. «Телефон довіри» функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.
Відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно та щоквартально складаються статистичні звіти про стан стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
На сторінках міськрайонної газети «Перемога» друкуються виступи міського голови, секретаря ради, заступників міського голови, надається інформація про проведення прийомів громадян з особистих питань. Також інформація висвітлюється в місцевому журналі «Наш городок». Надаються консультації юристами виконкому. На сесійних засіданнях депутати міської ради також вирішують питання, які піднімають громадяни міста.
У міськвиконкомі існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду. Такі форми контролю дали позитивний результат. Служби, які мали заборгованість, відчуваючи посилений контроль з боку міського голови, з відповідальністю віднеслись до розгляду заяв.
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
- виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
- відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
- відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами виконкому про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
- щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;
- розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
- проведення прийомів громадян з особистих питань міським головою, заступниками, керуючим справами за місцем проживання та роботи;
- особистий прийом громадян проводиться у кабінеті міського голови;
- проведення «телефонних» ліній керівниками виконкому, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
- функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
- обстеження житлово-побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;
- надання консультативної допомоги;
- відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577-УІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено можливість подання громадянами до виконавчого комітету Фастівської міської ради письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення - щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, розміщені графіки особистих прийомів, постійно надається правова допомога громадянам;
- у громадських приймальнях виконавчого комітету Фастівської міської ради оновлені інформаційні стенди, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян;
- на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування права на звернення до органів місцевого самоврядування», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та з метою усунення недоліків по веденню діловодства затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в міській раді та її виконавчих органах, підприємствах, установах, введено щомісячне проведення днів контролю, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян (розпорядження міського голови № 14од від 19.01.2016 р. «Про перевірку в структурних підрозділах, організаціях, установах додержання законодавства про звернення громадян у 2016 році.);
- проведення навчання з працівниками міськвиконкому, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
- щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, розміщені графіки особистих прийомів, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами виконкому Л.О.Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому