Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Про затвердження Порядку організації харчування у навчальних закладах, підпорядкованих управлінню освіти Фастівської міської ради
Ср, 25/01/2017 - 15:49 | Адміністрація2
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 20.01.2017 № 44
Про затвердження
Порядку організації харчування
у навчальних закладах,
підпорядкованих управлінню освіти
Фастівської міської ради
Керуючись пп.1, п.а. ст.27, п.1 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
1. Затвердити Порядок організації харчування у навчальних закладах, підпорядкованих управлінню освіти Фастівської міської ради (згідно додатку)
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міськвиконкому
№ 44 від «_20_» __01___2017
Порядок
організації харчування у навчальних закладах, підпорядкованих управлінню освіти Фастівської міської ради
Мета: визначити порядок та механізм організації харчування дітей у навчальних закладах.
- Харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів організовується у відповідності до: Законів України: «Про здійснення державних закупівель», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Постанов Кабінету Міністрів України: від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (із змінами); спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; наказів Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року №667 «Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Міністерства охорони здоров»я від 01.08.2013 №678 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», наказів Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»; Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 року №667 «Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом міністерства охорни здоровя України від 24.03.2016 № 234, міської Програми «Дитяче харчування на 2017 – 2018 роки» затвердженої рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради №7-ХХІІ-VІІ від 22.12.2016 року, рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради від 05.01.2017 р. №1 «Про організацію харчування в дошкільних навчальних закладах міста та Фастівському навчально – реабілітаційному центрі», від 05.01.2017 р. № 2 «Про організацію харчування дітей в загальноосвітніх навчальних закладах м. Фастів»
- За кошти міського бюджету організовується харчування вихованців дошкільних закладів, вихованців дошкільного відділення Фастівського навчально – реабілітаційного центру та учнів загальноосвітніх навчальних закладів пільгових категорій, або інших категорій, що потребують соціальної підтримки:
2.1. В загальноосвітніх навчальних закладах з розрахунку 50% за кошти міського бюджету та 50% за кошти батьків організовується харчування учнів 1-11 класів з числа:
- дітей, батьки яких є учасниками бойових дій,
- дітей з багатодітних сімей.
2.2. В загальноосвітніх навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування учнів 1-11 класів з числа:
- дітей – сиріт;
- дітей, позбавлених батьківського піклування;
- дітей з малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах;
- дітей батьки, яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків.
2.3. В дошкільних навчальних закладах батьківська плата з харчування зменшується на 50% (з розрахунку 70% за кошти міського бюджету та 30 % за кошти батьків) для:
- дітей, батьки яких є учасниками бойових дій,
- дітей з багатодітних сімей.
2.4. В дошкільних навчальних закладах за кошти міського бюджету організовується харчування для:
- дітей – сиріт;
- дітей позбавлених батьківського піклування;
- дітей – інвалідів;
- дітей з малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- дітей батьки, яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції;
- дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій;
- дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції;
- дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків.
2.5. В дошкільному відділенні Фастівського навчально – реабілітаційного центру за кошти міського бюджету організовується харчування для вихованців дошкільного відділення.
3. Підставою для надання безкоштовного харчування вихованців дошкільних навчальних закладах та учнів загальноосвітніх шкіл з числа дітей пільгового контингенту є надання керівнику навчального закладу документів:
для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування:
- заява опікуна (піклувальника) або батьків - вихователів;
- документи, що підтверджують статус дитини (єдиний квиток дитини або рішення (розпорядження) про встановлення опіки (піклування) над дитиною);
для дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- довідка з управління праці та соціального захисту населення про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення на пільги, встановлені законодавством України для дітей - інвалідів;
для дітей батьки, яких отримали поранення під час проведення антитерористичної операції:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія довідки про обставини отримання поранення;
для дітей з сімей батьки, яких отримали інвалідність як учасники бойових дій:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення на пільги, встановлені законодавством України для інвалідів учасниківбойових дій;
для дітей, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення члена сім»ї загиблого під час проведення бойових дій;
для дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов'язків:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення сім»ї загиблого під час проведення бойових дій;
для дітей, батьки яких є учасниками бойових дій:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення учасника бойових дій або довідка про участь особи в антитерористичній операції
для дітей з багатодітних сімей:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють;
- копія посвідчення батьків багатодітної сім'ї (копія посвідчення дитини з багатодітної сім'ї або довідка «Список багатодітних сімей, які стоять на обліку в службі в справах дітей та сім'ї виконавчого комітету Фастівської міської ради».
4. Підставою для зняття пільги на безкоштовне харчування дітей в навчальних закладах міста є:
- для дітей з малозабезпечених сімей - після закінчення строку дії довідки з управління праці та соціального захисту населення про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, в разі її непоновлення;
- для дітей з багатодітних сімей – після закінчення терміну дії відповідного посвідчення або довідки.
4.1. З 1 числа наступного місяця дія пільг на харчування припиняється.
5. Харчування гарячими обідами учнів 1-11 класів не пільгових категорій здійснюється виключно за батьківські кошти.
6. В дошкільних навчальних закладах батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у розмірах визначених органом місцевого самоврядування.
7. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції на керівника закладу.
8. Управління освіти Фастівської міської ради
8.1. Для організації харчування учнів в навчальних закладах міста проводить конкурсні торги на закупівлю продуктів харчування для вихованців та учнів у навчальних закладах.
8.2. Вживає заходи спільно з керівниками закладів освіти, щодо ефективних форм обслуговування, які сприяють максимальному залученню учнів загальноосвітніх навчальних закладів до гарячого харчування.
9. Керівники загальноосвітніх навчальних закладів:
9.1. Несуть відповідальність за організацію харчування учнів, додержання в них вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм.
9.2. Наказом керівника закладу призначають особу, відповідальну за організацію харчування дітей.
9.3. Призначають відповідальних представників з числа працівників шкіл, на яких покладається обов’язок вести облік та розрахунки за харчування учнів.
9.4. Створюють бракеражну комісію у складі: медичної сестри, відповідальної особи від закладу за організацію харчування дітей, представників батьківської громадськості тощо.
9.5. Забезпечують контроль за витратами енергоносіїв, бюджетних коштів та інших фінансових надходжень.
9.6. Здійснюють контроль за організацією харчування учнів.
9.7. Забезпечують облік документів, що підтверджують можливість надання пільг.
9.8. В загальноосвітніх навчальних закладах:
- Розробляють та затверджують режим роботи їдалень по днях, тижнях та годинах.
- Затверджують графік харчування учнів та доводять до відома класних керівників, учнів, батьків.
- Щоденно підписують меню-розклад.
- Формують списки учнів, які мають право на безоплатне харчування відповідно до чинного законодавства.
- Проводять санітарно-просвітницьку роботу серед учнів та батьків щодо гігієнічних засад харчування, режиму харчування дітей, раціонального харчування, профілактики захворювань, пов’язаних із харчуванням; організовують роботу (лекції, семінари, вікторини, дні здоров’я, дні культурного харчування) із формування навичок культури харчування, етики прийому їжі.
- Організовують проведення щоденного вологого прибирання залів шкільних їдалень та харчоблоків (підлоги, меблів) техперсоналом закладів освіти.
- Проводять поточний ремонт приміщень , забезпечують поточний ремонт технологічного, холодильного та іншого обладнання, проводять ремонт меблів у шкільних їдальнях, на харчоблоках та підсобних приміщеннях.
10. Керівники дошкільних навчальних закладів:
10.1. Несуть відповідальність за організацію харчування вихованців, додержання в них вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм.
10.2. Забезпечують контроль:
- - за веденням документації з організації харчування: книг складського обліку продуктів харчування та харчової сировини; заявок на продукти харчування та харчову сировину, їх відповідність до двотижневого перспективного меню (щомісячне замовлення, тижневе); документів про відповідність продуктів харчування та харчової сировини, які підтверджують їх якість, журналу бракеражу продуктів харчування та харчової сировини; журналу обліку відходів; наказів про організацію харчування, призначення відповідальних осіб, призначенням бракеражної комісії, станом харчування у навчальному закладі за звітний період (квартал, півріччя, рік), запобігання харчовим отруєнням та інфекційним захворюванням учнів.;наявністю та відповідністю вимогам журналів: щоденного відвідування дітей (у медичної сестри); здоров'я працівників харчоблоку; реєстрації вступного і повторних інструктажів з охорони праці; медичних книжок працівників, виконання натуральних норм, вартість харчування однієї дитини в день; відсоток, який сплачують батьки за харчування (рішення органу місцевого самоврядування);
- за дотриманням умов та терміну зберігання продуктів та харчової сировини;
- за організацією харчування дітей у групах (сервірування, дотримання графіку, наявність посуду);
- за наявністю щоденного меню-розкладу; двотижневого перспективного меню; технологічних карт приготування страв на харчоблоці відповідно до щоденного меню-розкладу; бракеражу готової продукції; добових проб на харчоблоці; графіка видачі їжі з харчоблоку та денного меню з зазначенням виходу кожної страви.
10.3. Забезпечують облік документів, що підтверджують можливість надання пільг.
10.4. Організовують проведення щоденного вологого прибирання групових кімнат та харчоблоків (підлоги, меблів) техперсоналом.
10.5. Проводять поточний ремонт приміщень , забезпечують поточний ремонт та заміну технологічного, холодильного та іншого обладнання, проводять ремонт на харчоблоках та підсобних приміщеннях.
Керуючий справами міськвиконкому Л. О. Тхоржевська
Теги: Рішення виконкому