Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
Міський голова провів виїзний прийом громадян з особистих питань
Пт, 03/02/2017 - 09:20 | Адміністрація2
01 лютого міський голова Михайло Нетяжук за участю начальника відділу звернень громадян міськвиконкому Оксани Папко провів виїзний прийом громадян з особистих питань в управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Жителів міста – працівників управління соціального захисту цікавило питання оплати праці та забезпечення робочих місць комп’ютерною технікою. Державні соціальні інспектори просили забезпечити для них в робочий час безкоштовний проїзд по місту. А ще працівники УСЗН піднімали питання оновлення електропроводки в приміщенні та покращення освітлення як всередині приміщення, так і біля будівлі УСЗН.
Жителька будинку по вул.Ярослава Мудрого просила посипати дорогу по вулиці, в тому числі і пішохідну зону, також підсипати дорогу вулиці Небесної Сотні. Піднімала м ешканка питання освітлення вулиці Ярослава Мудрого та прибудинкову територію будинку 37.
Турбували фастівчан і особисті питання, зокрема, стосовно виділення земельної ділянки, поліпшення житлових умов, виконання рішення опікунської ради, оформлення субсидій на електроопалення.
З усіх порушених громадянами питань дано доручення відповідним службам. Заявникам надано консультації та роз’яснення.