Адміністративні послуги
- Повний перелік послуг
- Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
- Паспорт громадянина України
- Державна реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та речових прав на нерухоме майно
- Держгеокадастр
- Адмінпослуги підрозділів виконавчого комітету Фастівської міської ради (діти, земельні питання, архітектура тощо)
- Оформлення документів дозвільного характеру
ЖКГ
- КП Фастівської міської ради «Фастівтепломережа»
- КП Фастівської міської ради «Фастівводоканал»
- Фастівська Житлово-експлуатаційна контора
- Фастівський Комбінат комунальних підприємств
- КП «Центр торгівлі та благоустрою»
- КП «Фастівське БТІ»
- Плани роботи на тиждень
- Звіт про роботу за поточний тиждень
- Актуально-енергозбереження
- Фастівська філія по експлуатації газового господарства ВАТ "Київоблгаз"
- Житлова політика
- Питання землі та майна
Люстрація
Міські програми
ЗМІ Фастівщини
Користувацький вхід
Головні новини
П О Л О Ж Е Н Н Я про партиципаторне бюджетування в місті Фастові
Додаток 2
до рішення міської ради
№ 3-ХХІІ-VII від 29.12.2016 року
П О Л О Ж Е Н Н Я
про партиципаторне бюджетування в місті Фастові
Положення про партиципаторне бюджетування в місті Фастові (бюджет участі) (надалі - Положення) визначає основні засади процесу взаємодії органів місцевого самоврядування та мешканців міста Фастова щодо впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу і використання коштів міського бюджету.
Це Положення розроблено з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також із використанням кращого європейського досвіду у галузі партиципаторного (громадського) бюджетування.
1. Загальні поняття
1.1. Визначення понять:
1.1.1. Партиципаторне бюджетування в місті Фастові (бюджет участі) – це місцева бюджетна програма, що базується на місцевій ініціативі – формі прямого волевиявлення мешканців міста Фастова, що впроваджує інноваційні механізми залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету та спрямована на демократичний процес обговорення територіальною громадою окремих напрямків використання бюджетних коштів. Кошти партиципаторного бюджетування спрямовуються на реалізацію проектів, які надійшли від мешканців міста Фастова та здобули найбільшу підтримку серед фастівчан шляхом рейтингового голосування.
1.1.2. Проект – програма, план дій, комплекс робіт, викладені у формі описання із належним обґрунтуванням, розрахунками, кресленнями (картами, схемами), фотографіями, що розкривають сутність замислу та можливість його реалізації за рахунок коштів партиципаторного бюджетування.
1.1.3. Форма проекту – єдина для всіх, обов’язкова для заповнення форма, яка містить опис проекту (додаток 1).
1.1.4. Автор проекту – фізична особа, якій виповнилося 16 років; об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ); орган самоорганізації населення (ОСН); житлово-будівельний кооператив (ЖБК); житлово-будівельне товариство (ЖБТ); інші громадські організації.
1.1.5. Робоча група з питань розробки основних положень та принципів громадського бюджету на території Фастівської міської ради (далі Робоча група)– створена розпорядженням міського голови, яка здійснює детальний аналіз та оцінку запропонованих проектів і надає обґрунтовані рекомендації щодо їх реалізації.
1.1.6. Картка оцінки проекту – документ встановленої форми для проведення аналізу та оцінки поданих проектів, згідно з вимогами цього Положення (додаток 2).
1.1.7. Голосування – процес визначення мешканцями міста Фастова проектів-переможців, серед відібраних Робочою групою проектів.
1.2. Формування партиципаторного бюджетування здійснюється за рахунок коштів міського бюджету міста Фастова.
1.3. Формування партиципаторного бюджетування відбувається на регулярній основі в обсязі до 1% доходів загального фонду міського бюджету без урахування трансфертів.
1.4. У формуванні Бюджету участі на відповідний рік міська рада та її виконавчі органи орієнтуються на суму, необхідну для реалізації проектів, які набрали найбільшу кількість голосів під час рейтингового голосування.
1.5. Проекти за обсягом фінансування за рахунок коштів партиципаторного бюджетування поділяються на:
1.5.1. середні – з обсягом фінансування від 50 тис. грн. до 150 тис. грн. Обсяг фінансування середніх проектів становить 40% від загального обсягу Бюджету участі.
1.5.2. малі – з обсягом фінансування до 50 тис. грн. Обсяг фінансування малих проектів становить 60 % від загального обсягу Бюджету участі.
1.6. У випадку, якщо обсяг фінансування, необхідний для реалізації середніх або малих проектів-переможців, відрізняється від вказаних відсоткових значень, Робоча група має право змінити співвідношення між середніми і малими проектами.
1.7. Інформація про Бюджет участі оприлюднюється на сайті Фастівської міської ради: http://fastiv-rada.gov.ua в рубриці «Громадський бюджет».
2. Порядок проведення інформаційної кампанії
2.1. Інформаційна кампанія Бюджету участі проводиться постійно.
2.2. Інформаційна кампанія проводиться за рахунок коштів міського бюджету.
2.3. Інформаційна кампанія проводиться через засоби масової інформації, мережу Інтернет, виготовлення та розміщення друкованої продукції, аудіо- та відеоматеріалів.
2.4. Інформаційна кампанія передбачає:
2.4.1. Ознайомлення мешканців міста Фастова із основними положеннями та вимогами партиципаторного бюджетування, повідомлення про останні зміни.
2.4.2. Заохочування мешканців до подання проектів.
2.4.3. Інформування про хронологію з етапами та датами проведення заходів.
2.4.4. Представлення отриманих проектів і заохочення до участі у голосуванні.
2.4.5.Інформування мешканців про перебіг та результати голосування.
2.4.6 Проведення навчань та тренінгів з проектного менеджменту для мешканців міста Фастова.
2.5. Інформаційну кампанію проводить Робоча група з питань розробки основних положень та принципів громадського бюджету на території Фастівської міської ради, управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради.
2.6. Автори проектів самостійно за власний рахунок організовують інформаційні заходи серед мешканців міста з роз’ясненням переваг власного проекту з метою отримання якомога більшої підтримки членів територіальної громади міста Фастова.
3. Вимоги до Проектів та порядку їх подання
3.1. Проекти для фінансування за рахунок коштів партиципаторного бюджетування можуть подавати автори проектів.
3.2. Від одного автора впродовж одного року може надходити і бути зареєстровано не більше одного проекту.
3.3. Проект повинен бути спрямованим на поліпшення екологічності та комфорту проживання мешканців, естетичного вигляду міста, сприяти соціально-економічному, культурному і просторовому розвитку, впровадженню сучасних інноваційних проектів в усіх сферах життєдіяльності міста.
3.4. На стадії розробки проекту ініціатор може звернутись за консультацією до будь-якого управління, відділу до компетенції якого відноситься дане питання.
3.5. Проекти повинні відповідати таким вимогам:
3.5.1. Назва проекту має відображати зміст проекту і бути викладеною лаконічно, в межах одного речення.
3.5.2. Проект подається особисто автором проекту за встановленою цим Положенням формою (додаток 1).
3.5.3. Положення проекту не суперечать чинному законодавству України.
3.5.4. Реалізація проекту належить до сфери компетенції виконавчих органів Фастівської міської ради.
3.5.5. Проект може бути зорієнтований на виконання завдань і цілей місцевого самоврядування, діючих у місті Фастові концепцій, стратегій та міських програм.
3.5.6. У разі подання проекту у сфері просторового розвитку проект має відповідати Генеральному плану міста Фастова.
3.5.7. Проект повинен бути реалізований впродовж одного бюджетного року і спрямований на кінцеві результати, зазначені у формі.
3.5.8. Середній проект повинен мати попередню підтримку не менше 50 осіб, які зареєстровані і проживають на території міста Фастова, що засвідчується відповідними підписами.
3.5.9. Малий проект повинен мати попередню підтримку не менше 25 осіб, які зареєстровані і проживають на території міста Фастова, що засвідчується відповідними підписами.
3.5.10. При формуванні проектних пропозицій, які включають роботи з будівництва, реконструкції або капітального ремонту об’єктів, авторам необхідно керуватись орієнтовними цінами на основні будівельні матеріали, вироби на конструкції, розміщеними на сайті Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (підрозділ “Ціноутворення»).
3.5.11. Доступ до об’єктів, на які спрямовані кошти з Бюджету участі, повинен бути вільним для всіх мешканців міста Фастова.
3.6. В рамках партиципаторного бюджетування не фінансуються проекти, які:
3.6.1. Суперечать чинному законодавству України.
3.6.2. Суперечать напрямкам діяльності, визначеним місцевими комплексними, цільовими та галузевими програмами.
3.6.3. Передбачають винятково розробку проектної документації.
3.6.4. Носять незавершений характер (виконання одного з елементів в майбутньому вимагатиме в майбутньому виконання подальших елементів).
3.6.5. Передбачають витрати на утримання та обслуговування, що перевищують вартість реалізації проекту.
3.6.6. Реалізація яких передбачає збільшення штатної чисельності бюджетної установи та постійного утримання додаткових працівників за рахунок коштів міського бюджету.
3.6.7. Містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміни конституційного ладу країни тощо.
3.7. Термін подачі проектів: з 1 березня року протягом 45 календарних днів, що передує наступному бюджетному року.
3.8. Проекти подаються до Управління економіки та міжнародного співробітництва у паперовому та електронному вигляді.
3.9. Зміни або об’єднання проектів можливе лише за взаємною згодою авторів проектів не пізніше, ніж за 7 календарних днів до кінцевого терміну приймання проектів.
3.10. Автор (автори) проекту може у будь-який момент зняти свій проект з розгляду, але не пізніше, ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
3.11. Автор проекту або уповноважена ним особа повинен представити проект в ході публічного обговорення. Метою такого обговорення є детальний аналіз представлених проектів. Внесення можливих поправок до проектів можливе не пізніше, ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
3.12. Ознайомлення із відсканованими заповненими формами проектів за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди, здійснюється на сайті Фастівської міської ради: http://fastiv-rada.gov.ua в рубриці «Громадський бюджет».
4. Попередня оцінка Проектів
4.1. Усі подані проекти підлягають попередній оцінці, яка включає технічну та експертну оцінки.
4.2. Уповноваженим робочим органом є управління економіки та міжнародного співробітництва.
4.3. Уповноважений робочий орган:
4.3.1. Веде реєстр отриманих проектів.
4.3.2. Здійснює технічну оцінку повноти і правильності заповнення форми проекту.
4.3.3. У разі, якщо проект неповний або заповнений з помилками, телефоном або електронною поштою повідомляє про це автора/авторів проекту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи впродовж 7 календарних днів з дня отримання відповідної інформації. У іншому випадку пропозиція відхиляється.
4.3.4. Передає копію заповнених бланків проектів до відповідних виконавчих органів Фастівської міської ради з метою здійснення більш ретельної перевірки та надання висновку Робочій групі на предмет можливості реалізації проекту у межах визначеної автором/авторами орієнтовної вартості (кошторису) та строку.
4.3.5. Виступає ініціаторами зустрічей з авторами проектів у разі, коли більше, ніж один проект стосується одного об’єкта. Якщо впродовж 7 календарних днів з дня відправлення інформації авторам проектів, останні не дійдуть згоди і не опрацюють спільного проекту або не знімуть один з проектів, проекти розглядатимуться в своєму початковому варіанті.
4.3.6. З метою здійснення експертної оцінки передає відскановані форми проектів та висновки відповідних структурних підрозділів міської ради до Робочої групи.
4.3.7. Забезпечує належне зберігання всіх поданих проектів.
4.3.8. Відповідає за збір та узагальнення пропозицій щодо складу Робочої групи.
4.3.9. Здійснює комплекс заходів з оголошення та проведення відбору проектів, підведення та оприлюднення підсумків голосування з розміщенням відповідної інформації на офіційному веб-порталі Фастівської міської ради, в засобах масової інформації тощо.
4.4. До складу Робоча групи можуть входити фахівці виконавчих органів Фастівської міської ради, представники громадськості, депутати міської ради або їх представники. За потреби до Робочої групи можуть бути долучені незалежні експерти, діяльність яких стосується сфери реалізації поданих на розгляд проектів. Засідання Робочої групи проводяться у відкритому режимі.
4.5. Робоча група впродовж 30 календарних днів, починаючи з останнього дня, визначеного для приймання проектних пропозицій, здійснює їх експертну оцінку, визначаючи можливість або неможливість реалізації проекту. В разі, якщо формуляр не міститиме інформації, необхідної для його оцінки, по телефону або електронною поштою члени Робочої групи звертаються до автора проекту з проханням надати необхідну інформацію впродовж 5 календарних днів. У разі відмови автора надати всю необхідну інформацію, проект в подальшому не розглядається.
4.6. У разі необхідності, рішенням Робочої групи, термін експертної оцінки проектів може бути продовжено, але не більше, ніж на 10 днів.
4.7. Будь-які втручання в зміст проектів чи об’єднання декількох проектів можливі лише за згодою їх авторів.
4.8. За підсумками експертної оцінки щодо кожного поданого проекту Робочою групою заповнюється картка оцінки проекту (додаток 2). Картка містить позитивну або негативну оцінку запропонованого проекту. В разі негативної оцінки проекту, а саме невідповідності технічним критеріям, зазначаються аргументовані причини відмови.
4.9. На основі результатів Робочої групи уповноважений робочий орган складає окремі списки позитивно і негативно оцінених середніх і малих проектів.
4.10. Списки середніх і малих проектів, які отримали позитивну попередню оцінку, підлягають розміщенню на сайті Фастівської міської ради: http://fastiv-rada.gov.ua в рубриці «Громадський бюджет» без зазначення авторів. Автори цих проектів повідомляються уповноваженим робочим органом про те, що їх проекти будуть брати участь у голосуванні.
4.11. Автори проектів, які отримали негативну попередню оцінку, повідомляються уповноваженим робочим органом про відмову в публікації з відповідним обґрунтуванням.
5. Голосування та підрахунок результатів
5.1. Вибір кращих проектів серед тих, які отримали позитивну попередню оцінку, шляхом голосування здійснюють громадяни, які зареєстровані та проживають на території міста Фастова та яким виповнилось 16 років, за наявності паспорта громадянина України.
5.2. Голосування за проекти здійснюється шляхом заповнення бланку голосування в електронному вигляді або на паперових носіях у пунктах голосування, шляхом заповнення друкованої версії анкети. Перелік пунктів голосування буде оприлюднений не пізніше як за 14 календарних днів до дня початку голосування. Супроводжують голосування уповноважені відповідальні працівники. Голосування у електронному вигляді здійснюється в електронній системі за допомогою авторизації мешканця міста Фастова через електронну пошту і введення ним серії та номеру свого паспорта громадянина України. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів голосування, передаються до Управління економіки та міжнародного співробітництва Фастівської міської ради щодня не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий такий голос. Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів голосування, вносяться до електронної системи відділом з питань інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ міської ради у день отримання бланків.
5.3. Голосування триває 30 днів (з 1 вересня).
5.4. У пунктах голосування можна отримати бланки для голосування (додаток 3), а також перелік проектів, що беруть участь у голосуванні.
5.5. Кожен мешканець міста може проголосувати не більше, ніж за 2 проекти – один середній і один малий.
5.6. Підсумки голосування встановлюються шляхом підрахунку кількості голосів, відданих за той чи інший проект. Підрахунок голосів здійснюється Робочою групою.
5.7. Переможцями голосування є проекти, які набрали найбільшу кількість голосів за рейтинговою системою. Якщо в результаті голосування два або декілька проектів отримали однакову кількість балів, пріоритетність визначається датою реєстрації відповідної проектної пропозиції.
5.10. Кількість переможців проекту обмежується обсягом бюджетних асигнувань, передбачених в міському бюджеті на відповідний рік для фінансування проектів за рахунок партиципаторного бюджетування.
5.11. Якщо в результаті голосування переможуть два або більше проектів, які суперечитимуть один одному, приймається той проект, який отримав більшу підтримку.
5.12. Спірні питання Робочою групою передаються на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради.
5.13. Підсумки голосування підлягають затвердженню рішенням виконавчого комітету Фастівською міської ради.
5.14. Інформація про проекти-переможці публікується на офіційному сайті Фастівської міської ради http://fastiv-rada.gov.ua рубрика «Громадський бюджет».
5.15. Усі автори проектів, що опубліковані для голосування, письмово повідомляються про результати голосування уповноваженим робочим органом.
6. Реалізація проектів та оцінка процесу впровадження партиципаторного бюджетування в місті Фастові
6.1. Проекти починають реалізовуватися після прийняття Фастівською міською радою рішення щодо міського бюджету.
6.2. Відповідальними виконавцями проектів-переможців визначаються головні розпорядники коштів міського бюджету – виконавчі органи міської ради, а виконавцями – розпорядники чи одержувачі коштів міського бюджету.
6.3. Автор проекту має право ознайомитися з ходом реалізації проекту, здійснювати громадський контроль за ходом робіт та досягненням очікуваних результатів.
6.4. Інформація про хід реалізації проектів-переможців розміщується на офіційному сайті Фастівської міської ради http://fastiv-rada.gov.ua рубрика «Громадський бюджет».
6.5. Процес реалізації проектів за рахунок коштів партиципаторного бюджетування в місті Фастові підлягає постійному моніторингу, громадському контролю за ходом робіт.
6.6. Головні розпорядники бюджетних коштів (відповідальний виконавець проекту) надають Робочій групі, виконавчому комітету Фастівської міської ради та Фастівській міській раді звіти про реалізацію проектів до 1 січня відповідного року.
Секретар міської ради Н.І. Датко
Додаток №1 до Положення про партиципаторне бюджетування в місті Фастові
Бланк-заявка пропозиції (проекту), реалізація якої відбуватиметься за рахунок коштів партиципаторного бюджетування (громадського бюджету) в місті Фастові на 201_ рік
Ідентифікаційний номер проекту
(вписує уповноважений робочий орган )
|
|
Примітка: пункти, зазначені „*” є обов’язковими для заповнення!
1.* Назва проекту :
……………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
………………………………………………………………………………………..…………
………………………………………………………………………………………..…………
2.* Вид проекту (необхідне підкреслити і поставити знак „x”, який вказує сутність витрат):
видатки: поточні капітальні
Проект буде реалізовано на території Фастівської міської ради (впишіть назву житлового масиву/мікрорайону):
……………………………………………………………………………………..……………
3.* Адреса, назва установи/закладу, будинку:
……………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………………………..……………
…………………………………………………………………………………..………………
4.* Короткий опис проекту
……………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
5. Опис проекту (примітка: опис проекту не повинен містити вказівки на суб’єкт, який може бути потенційним виконавцем проекту):
……………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..………………...………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
6.* Інформація стосовно доступності (результатів) проекту для мешканців міста Фастова у разі його реалізації:
(примітка: інформація щодо доступності може стосуватися, наприклад, годин роботи об’єкту, можливої плати за користування, категорії мешканців, які зможуть і які не зможуть користуватись результатами реалізації даного проекту)
……………...…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………….
…...……………………………………………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………...………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…….
…...………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
7. Обґрунтування необхідності реалізації проекту, а також його бенефіціари (основна мета реалізації проекту; проблема, якої воно стосується; запропоновані рішення; пояснення, чому саме це завдання повинно бути реалізоване і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців; основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами реалізації завдання)
……………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
8.* Орієнтовна вартість (брутто) проекту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість)
Складові завдання
|
Орієнтовна вартість, грн
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
РАЗОМ:
|
|
9. Інші додатки (якщо стосується):
a) фотографія/ї, які стосуються цього проекту,
б) мапа з зазначеним місцем реалізації проекту,
в) інші, суттєві для заявника проекту, які саме? …………………………………………………………………………………….…………
……………………………………………………………………………………………….
10.*Контактні дані авторів пропозиції (проекту), які будуть загальнодоступні, у тому числі для авторів інших пропозицій, мешканців, представників ЗМІ, з метою обміну думками, інформацією, можливих узгоджень і т.д.:
a) висловлюю свою згоду на використання моєї електронної адреси для зазначених вище цілей
б) не висловлюю згоди на використання моєї електронної адреси для зазначених вище цілей.
СТОРІНКУ НЕОБХІДНО РОЗДРУКУВАТИ НА ОКРЕМОМУ АРКУШІ
11.* Автори пропозиції (проекту) та їх контактні дані (дані необхідно вписати чітко і зрозуміло). Доступ до цієї інформації матимуть лише представники Фастівської міської ради:
Ім’я та Прізвище**
|
Контактні дані
|
Підпис***
|
|||||||||
1.
|
Поштова адреса: (індекс), Київська обл., м. Фастів
|
|
|||||||||
e-mail:
|
|||||||||||
№ тел.:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Серія та
№ паспорту
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Поштова адреса: (індекс), Київська обл., м. Фастів
|
|
|||||||||
e-mail:
|
|||||||||||
№ тел.:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Серія та
№ паспорту
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка:
Контактні дані авторів пропозицій (проектів) (тільки для Фастівської міської ради), друкується на окремому аркуші і є недоступною для громадськості.
** Будь-ласка, вкажіть особу/уповноважену особу/уповноважених надавати інформацію представникам Фастівської міської ради.
*** Підписуючи документ, я, разом з цим заявляю, що є мешканцем міста Фастова.
Додаток №2 до Положення про
партиципаторне бюджетування
в місті Фастові
Ідентифікаційний номер проекту
(вписує уповноважений робочий орган )
|
|
Картка оцінки проекту,
реалізація якої відбуватиметься за рахунок коштів партиципаторного бюджетування в місті Фастові на 201_ рік
Розділ І. Аналіз з точку зору правильності і повноти заповнення бланку-заявки пропозиції (проекту) (заповнюють працівники управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – уповноважений робочий орган)
1. Назва структурного підрозділу Фастівської міської ради, до компетенції якої входить пропозиція (проект), яке подається в рамках бюджету участі на 201_ рік, що здійснює аналіз цієї пропозиції (проекту).
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
2. Бланк-заявка заповнена згідно з вимогами щодо повноти і правильності, отже, немає необхідності запрошувати Заявника для отримання додаткової інформації.
а) так
б) ні (які недоліки? яких даних недостатньо?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
3. Заявник (необхідну відповідь підкреслити)
а) заповнив бланк, надавши додаткову інформацію (які пункти?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
б) не заповнив бланк-заявку (чому?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...……………………………
____________ ____________________________
(Дата) П.І.Б. та підпис начальника
Управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради
Ідентифікаційний номер проекту
(вписує уповноважений робочий орган )
|
|
Увага!
Необхідно заповнити кожний пункт. У випадку, якщо якесь з запитань не стосується Вашої пропозиції (проекту), необхідно вписати “не стосується”
Розділ ІІ. Аналіз пропозиції (проекту) з точки зору його наповнення, тобто змісту (заповнює працівник структурного підрозділу Фастівської міської ради, до компетенції якого входить пропозиція (проект).
1. Бланк-заявка містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції (проекту) з точки зору змістовності.
а) так
б) ні (чому?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...……………………………
2. Інформацію, що міститься в бланку-заявці, було доповнено Заявником.
а) так
б) ні (чому?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...……………………………
3. Запропонована пропозиція (проект) входить до повноважень міської ради
а) так
б) ні (чому?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...……………………………
4. Запропонована пропозиція (проект) відповідає чинному законодавству та нормативно правовим актам, у тому числі в частині місцевого рівня, зокрема, Генеральному плану міста Фастова (якщо це пов’язано із запропонованою пропозицією (проектом)
а) так
б) ні (чому?)
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...……………………………
5. Територія/земельна ділянка, на якій відбуватиметься реалізація запропонованого завдання:
а) це територія/земельна ділянка, на якій міська рада має право здійснювати реалізацію того чи іншого проекту за рахунок коштів міського бюджету;
б) ця територія/земельна ділянка не належить до переліку територій, на яких міська рада має право реалізувати запропоновану пропозицію (проект) за рахунок коштів міського бюджету (чому?);
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
в) не стосується.
……………………………………………………………………...……………………………
6. Реалізація запропонованого завдання відбуватиметься протягом одного бюджетного року:
а) так
б) ні (чому?)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Витрати за кошторисом (брутто), призначені на реалізацію запропонованого завдання:
а) без додаткових зауважень
б) з зауваженнями (необхідно внести їх, використовуючи для обґрунтування дані, наведені в таблиці нижче)
Складові завдання
|
Витрати за кошторисом (брутто)
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
Загальна сума ……. гривень.
Обґрунтування:
……………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………...……………………………
8. Висновок, стосовно технічних можливостей виконання запропонованого проекту:
а) позитивний
б) негативний (чому?)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
в) не стосується
9. Висновок стосовно доцільності реалізації запропонованого завдання в контексті законодавчих вимог щодо економії бюджетних коштів:
а) позитивний
б) негативний (чому?)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
10. Висновок стосовно експлуатаційних витрат на реалізацію запропонованого завдання в контексті законодавчих вимог щодо економії бюджетних коштів:
а) позитивний
б) негативний (чому?)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
в) не стосується
11. Висновки і погодження/узгодження з іншими структурними підрозділами Фастівської міської ради, до компетенції яких входить пропозиція (проект), стосовно можливості реалізації пропозиції (проекту) (наприклад, погодження з управліннями та відділами міської ради, ситуації та умов, в яких реалізація пропозиції (проекту) може суперечити/перешкоджати реалізації інших пропозицій (проектів) або міських інвестиції, які стосуються цієї земельної ділянки/території або об’єкту/будівлі ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
12. Чи реалізація запропонованого завдання передбачає витрати в майбутньому (наприклад, витрати на утримання, поточний ремонт і т.д.)
а) так (які у річному вимірі?)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
б) ні
Розділ ІІІ. Обґрунтовані рекомендації щодо внесення пропозиції (проекту), запропонованого до громадського бюджету, в бланк для голосування (а також опис передумов, які можуть зашкодити реалізації пропозиції (проекту) та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого проекту):
а) позитивні
б) негативні
Обґрунтування/зауваження:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Фастів, (дата)…
__________________________________________
П.І.Б. та підпис керівника структурного підрозділу Фастівської міської ради
М.П.